Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vaste brandpunten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vaste brandpunten

    Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
    wat hebben mensen toch tegenwoordig tegen het feit dat veel L-lenzen wit zijn?

    FF...
    Ik vind alle kleuren goed, als het maar zwart is........

    PS, niet iedereen hoeft met een lens, xxxx, xxxx enzovoort, om te bewijzen dat , cq als compensatie voor een klein uitgevallen pixxxx....
    Sommige mensen willen gewoon onopvallend hun plaatjens schieten.

    Is dit niet voldoende om uw nieuwsgierigheid te bevredigen, dan hoor ik wel weer van u.

    Comment


    • #17
      Re: Vaste brandpunten

      Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
      wat hebben mensen toch tegenwoordig tegen het feit dat veel L-lenzen wit zijn?

      als ge voor lichtsterkte kiest, kan ik maar veronderstellen dat ge voor de 85 1.2 gaat? Die 1.8 tov 2 maakt niet veel verschil uit en de 135 maakt dat meeeer dan goed met scherpte en snelheid.

      ik weet dat ik mijn 70-200 nog niet mis maar ben uiteraard wel razendbenieuwd naar de 200 2.8 morgen.

      Ik weet wel dat de 135 nog volgt en dan misschien nog de 85... ook ik schakel over naar FF...
      die kleine diafragma zijn superleuk, maar in vele gevallen spijtig genoeg niet te gebruiken als je uw onderwerp nog volledig scherp wil hé ;-)
      Ivm die witte toeters... geen last van, zolang het van die lenzen zijn met filters 77mm is dat allemaal nog te doen. Eens je met vb grote prime lenzen op straat komt.... da's wel ambetanter. Maarja goed, 't is nu ook niet zo erg als mensen eens wat vragen stellen of domme opmerkingen geven. That's life I guess. Afgelopen weekend nog een manneke gehad die kwam vragen: voor welke tv zender ist? ;-)
      Imagination is more important than knowledge...
      http://www.kiekje.be

      Comment


      • #18
        Re: Vaste brandpunten

        Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
        die kleine diafragma zijn superleuk, maar in vele gevallen spijtig genoeg niet te gebruiken als je uw onderwerp nog volledig scherp wil hé ;-)
        Ivm die witte toeters... geen last van, zolang het van die lenzen zijn met filters 77mm is dat allemaal nog te doen.
        Niet iedereen wilt opvallen met zijn materiaal. En ik vermoed dat je over grote diafragma spreekt?

        Oorspronkelijk geplaatst door mwo Bekijk bericht
        De 24-70 zal ik zeker houden. Daar ben ik intussen uit. En ik wil absoluut een lichtsterke korte tele. Of dat de 85 of de 135 wordt heb ik nog niet uitgemaakt. Ik ben geneigd om de lichtsterkte te verkiezen boven de snelheid, zeker in combinatie met een 21 Megapixel-camera, maar we zien wel.
        Kies de 135 als je FF gaat fotograferen. En ik verzeker je dat die 24-70 bijna niet meer gebruikt zal worden als je een 16-35 (of 17-40) hebt met een 135...
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment


        • #19
          Re: Vaste brandpunten

          Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
          PS, niet iedereen hoeft met een lens, xxxx, xxxx enzovoort, om te bewijzen dat , cq als compensatie voor een klein uitgevallen pixxxx....
          Sommige mensen willen gewoon onopvallend hun plaatjens schieten.

          Is dit niet voldoende om uw nieuwsgierigheid te bevredigen, dan hoor ik wel weer van u.
          bij deze laat ik terug van me horen

          mij maakt het niet uit of een lens wit of zwart of roze () zou zijn. Belangrijkste is dat ze mijn doel helpt bereiken. OK, zelfs met mijn zwarte sigma 70-200 2.8 werd ik al wel eens vreemd bekeken op straat maar daar trek ik me echt geen leuter van aan.
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment

          Working...
          X