Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverschillen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijsverschillen

wel,

Van prijsverschillen kan ik enorm meespreken!

Ik woon in het buitenland en mijn onderstaande lenzen waren gewoon 50% duurder: kunnen jullie dit zich voorstellen?

Dus toen ik naar belgië 'op reis' was, ben ik ook bij konijnenberg binnengesprongen

Bij de aanschaf van deze 2 lenzen deed ik me 1000€ profijt: ik viel achterover

Ik ben zowel tevreden over mijn lenzen als over de prijzen
    Nikon D80, Nikon 85mm/1.4, Nikon 17-55/2.8 & Nikon SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Hoe meer een winkel inkoopt, hoe hoger de kwantumkorting,
      Konijnenberg (ook nog paar andere grote) heeft/hebben ook een speciale prijslijst bij Nikon Belgie... Sommige fotozaken moet bij groothandel duurder aankopen dan Konijn ze verkoopt aan particulieren... hoe dan nog deftig winst maken ?
      www.loft6.be

Comment

ik koop mijn materiaal via geheugenkaart.be,
        snelle en betrouwbare service, je kan er persoonlijk gaan, maar ook vlotjes laten opsturen,
        zijn prijzen zijn

gat in de markt: west-vlaamse konijnenberg, wie doet ermee ? met de malaise bij de belgische banken krijgen we nu zeker een lening !
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
          gat in de markt: west-vlaamse konijnenberg, wie doet ermee ? met de malaise bij de belgische banken krijgen we nu zeker een lening !
          als we af en toe wat groepsaankopen doen, kan het ook wat schelen in prijs...
          laat maar iets weten uit het roeselaarse
          www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
            als we af en toe wat groepsaankopen doen, kan het ook wat schelen in prijs...
            laat maar iets weten uit het roeselaarse
            hier ook uit het roeselaaarse (brother of your neighbour..)
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

Comment

met de malaise bij de belgische banken krijgen we nu zeker een lening !
              Had je gedacht
              Het probleem is juist dat niemand nog een lening wil geven
              En fototoestellen zijn nu niet direct een levensnoodzakelijk goed, laat dat maar aan mensen met ervaring in de branche

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                Had je gedacht
                Het probleem is juist dat niemand nog een lening wil geven
                denk je?
                -Berenice Abbott-
                BD1050BE

Comment

beetje late reactie misschien, maar kben ook uit het West-Vlaamse (regio diksmuide)

groeten aan deze uit Roeselare, hey neighbours

dus voor ons is het aangeraden Arts en Crafts in gent???

Comment

Ik heb daar in ieder geval tot grote tevredenheid mijn 24-70 2.8 en mijn SB-900 gekocht.
                    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

Comment

is er daar gemakkelijk parkeerplaats te vinden??? tis omdat ik met de auto zou gaan

Comment

Prijzen is belangrijk, service soms nog belangrijker.
                        Als je dat kan combineren met in de buurt?

Moest vroeger ver rijden voor een goeie prijs en dacht het nu gevonden te hebben.
                        Bastiaans: de goedkoopste, in mijn dorp en goeie service dacht ik.
                        Dat dacht ik ook, heb daar mijn 50D besteld, niet de eerste maar wel de LAATSTE keer!

Toen ik mijn 50D ging halen en achter lenzen vroeg, heb ik er GEEN mogen testen of bekijken,
                        en er werd mij duidelijk op gewezen dat ik de 50D gekocht had aan WEB tarief en dat zij dan net dozenschuivers zijn
                        en ik op deze manier ik citeer "wel is bedrogen zou uitkomen"

Toen had ik twijfels over mijn 50D en stuurde een e-mail naar Bastiaans maar blijkbaar reageren ze alleen op bestellingen, moest een tweede e-mail sturen met als antwoord dat ik hem kon binnenbrengen voor herstelling en voor de nodige foto's op cd moest zorgen.
                        Ik wou dit niet, in een andere zaak hadden ze meteen omgeruild.
                        Dus bleef ik met mijn probleem zitten en poste ik hier een topic.

Heb ik contact genomen met een andere fotozaak die mij met raad en daad hebben bijgestaan,
                        en heb ik daar enkele lenzen mogen testen.
                        Dat is pas service, ik rijd er graag wat verder voor.

Deze winkel combineert een goede prijs met echte service.
                        http://www.topfoto.be/
                        Heb daar voor mijn vader daarstraks een 50D met lens en accecoires besteld 18u
                        en mag het morgen vanaf 9u gaan afhalen.

Groeten
                        Bert

Comment

Voor wie niet vies is van het "buitenland".... in Duitsland is er een soort "kieskeurig" website....gewoon beste koop zoeken, online bestellen en lekker thuis laten leveren

Hier ook het 55-200 VR objektief voor 180 Euro te koop...nieuw welteverstaan !

Comment

Working...
                          X