Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe lens ... joepie .. maar ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: nieuwe lens ... joepie .. maar ??

    Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk bericht
    ja ,inderdaad , ik bezie mijn fout nu ook in. misschien een beetje te rap geweest met mijn vraag.
    maar bestaan er eigenlijk domme vragen of waren het alleen domme antwoorden , ben het even kwijt nu

    heb ze deze middag kunnen uittesten en gewoon in autofocus geshot en voor de rest overal afgebleven

    de eerste resultaten waren bevredigend maar toch niet altijd scherpe beelden maar was wel in een slecht verlichte zaal.misschien ligt dit wel aan mijn lowbudget camera.
    is het niet zo...... beter een mindere (hum hum) camera en een goede lens dan een goede camera en een mindere lens.... of stel ik hier nu weer een domme vraaag

    bedankt voor de eerlijke antwoorden en zal in het vervolg beter opletten in de klas

    gegroet

    sjatoken
    op de domste vragen heb je de meeste reacties , kijk maar

    Comment


    • #32
      Re: nieuwe lens ... joepie .. maar ??

      ik kan me perfect inbeelden dat je zoiets niet weet.

      maar voor mij bestaan er alleen domme antwoorden

      Comment


      • #33
        Re: nieuwe lens ... joepie .. maar ??

        Oorspronkelijk geplaatst door shadowlemon Bekijk bericht
        dat, is wel een feit wat je daar zegt, maar iso 1600 @ 350D is wel echt véél ruis naar mijn mening.
        Helemaal niet hoor. Wel ruis, maar niet onoverkomelijk. De 350D werd daar net om geroemd: een prima ruisonderdrukking. Het probleem is meer dat je de ruis genereert bij het optrekken van de belichting op de PC. En dan heb je gewoon verkeerd gefotografeerd. Daar ligt het meestal aan hoor: verkeerd fotograferen. En kan je wegens de beperkingen van lens en body (niet meer dan 1600 ISO dus) je belichting niet goed krijgen, dan zijn er twee mogelijkheden: lichtsterkere lens erop, and als je die niet hebt, dan kan je de foto niet maken (of je moet dus met die donkere foto genoegen nemen).
        Jaja, dat bestaat hoor, beperkingen.
        ______
        www.vue.photo

        Comment

        Working...
        X