Ik wil graag een nieuwe lens kopen.
Hoofdzakelijk voor allround gebruik.
Heb een Canon 400D met kitlens 18-55 en wil deze mss wel behouden.
De lens die ik mss wil kopen is de Sigma 70-200
Wat vinden jullie van deze lens.
Ik trek meestal gezinsfoto's icm landschap, vogels, dieren enz.
Bv als we op vakantie gaan naar de Ardennen.
70 is daarvoor niet echt geschikt vrees ik maar een lens met grotere breedhoek en f 2.8 is niet voor mijn geldbeugel of bestaat deze ook binnen dat budget?
Andere suggesties eventueel...?
Momenteel ben ik heel tevreden van de kitlens. De resultaten zijn goed maar het stoort me dat ik niet meer kan inzoomen. Ik heb nog nooit gewerkt met een lichtsterke lens zoals deze dus ik weet niet of dat werkelijk zo'n verschil is omdat ik niet anders gewent ben.
Loont het de moeite om een 2.8 aan te schaffen of kan ik beter minder lichtsterkte nemen en meer zoombereik?
Alvast bedankt voor de reacties
Hoofdzakelijk voor allround gebruik.
Heb een Canon 400D met kitlens 18-55 en wil deze mss wel behouden.
De lens die ik mss wil kopen is de Sigma 70-200
Wat vinden jullie van deze lens.
Ik trek meestal gezinsfoto's icm landschap, vogels, dieren enz.
Bv als we op vakantie gaan naar de Ardennen.
70 is daarvoor niet echt geschikt vrees ik maar een lens met grotere breedhoek en f 2.8 is niet voor mijn geldbeugel of bestaat deze ook binnen dat budget?
Andere suggesties eventueel...?
Momenteel ben ik heel tevreden van de kitlens. De resultaten zijn goed maar het stoort me dat ik niet meer kan inzoomen. Ik heb nog nooit gewerkt met een lichtsterke lens zoals deze dus ik weet niet of dat werkelijk zo'n verschil is omdat ik niet anders gewent ben.
Loont het de moeite om een 2.8 aan te schaffen of kan ik beter minder lichtsterkte nemen en meer zoombereik?
Alvast bedankt voor de reacties
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Comment