Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen Exif

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lenzen Exif

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Wel ik heb gezocht tot een jaar terug en ik heb dit niet gevonden. Help je even?

Dave
    winter 2006/2007

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
      Ik herinner mij nog zeer goed die discussie mister Kevlar, toen heeft een ander persoon en niet jij die vraag gestelt aan tamron, persoon heeft toen ook het volledige antwoord van tamron gepubliceert, en dit was zeer deskundig en duidelijk. En kwam er op neer dat alle informatie, en daarbij expliciet vermeldt ook de afstand tot onderwerp, voor die speciefieke lens gecoverd was.
      Ah was ik het niet? Ik zou het zelfs niet meer durven zeggen.

Maar dat heeft geen belang. Het is het resultaat dat telt en dat resultaat is duidelijk, ze kunnen niet garanderen dat er 100% compatibiliteit is. Al de rest is rond de pot draaien. Zoals altijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
        Ah was ik het niet? Ik zou het zelfs niet meer durven zeggen.

Maar dat heeft geen belang. Het is het resultaat dat telt en dat resultaat is duidelijk, ze kunnen niet garanderen dat er 100% compatibiliteit is. Al de rest is rond de pot draaien. Zoals altijd

Nee mister KEVLAR tamron heeft in zijn antwoord duidelijk gestelt dat de lens 100% compatibel was.
        Er zijn andere die hier rond de pot draaien om hun gelijk te halen, niet Tamron.
        En ik heb nog nergen een praktisch voorbeeld gezien van een recente tamron/sigma lens (zoals bij de merklenzen zelf) die niet zou voldoen aan de compatibiliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
          Nee mister KEVLAR tamron heeft in zijn antwoord duidelijk gestelt dat de lens 100% compatibel was.
          Er zijn andere die hier rond de pot draaien om hun gelijk te halen, niet Tamron.
          En ik heb nog nergen een praktisch voorbeeld gezien van een recente tamron/sigma lens (zoals bij de merklenzen zelf) die niet zou voldoen aan de compatibiliteit.
          Natuurlijk. De oude lenzen van de merken zijn ook 100% compatibel. Alles werkt. Maar dat wil niet zeggen dat alles zo verfijnd werkt als het kan. Die info hebben de third party's niet en de merken gaan het hen ook niet geven. Dat is de logica zelve. Maar als jij er je goed bij voelt door te denken dat het wel zo is mij niet gelaten hoor. Je doet maar.

Alleen raar dat de merken lijsten geven met welke lenzen bijv TTL-II full compatibel zijn en welke niet. Raar dat je nooit zo een info van third pary's kan vinden. Laat mij raden jij gelooft zeker dat al die hun lenzen dat kunnen? Laat staan dat ze al distance info in de exif zouden geven want ik heb dat ook al niet bij mijn third party lenzen......

Comment

Working...
          X