Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lenzen Exif
Collapse
X
-
-
Re: Lenzen Exif
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtIk herinner mij nog zeer goed die discussie mister Kevlar, toen heeft een ander persoon en niet jij die vraag gestelt aan tamron, persoon heeft toen ook het volledige antwoord van tamron gepubliceert, en dit was zeer deskundig en duidelijk. En kwam er op neer dat alle informatie, en daarbij expliciet vermeldt ook de afstand tot onderwerp, voor die speciefieke lens gecoverd was.
Maar dat heeft geen belang. Het is het resultaat dat telt en dat resultaat is duidelijk, ze kunnen niet garanderen dat er 100% compatibiliteit is. Al de rest is rond de pot draaien. Zoals altijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk berichtAh was ik het niet? Ik zou het zelfs niet meer durven zeggen.
Maar dat heeft geen belang. Het is het resultaat dat telt en dat resultaat is duidelijk, ze kunnen niet garanderen dat er 100% compatibiliteit is. Al de rest is rond de pot draaien. Zoals altijd
Nee mister KEVLAR tamron heeft in zijn antwoord duidelijk gestelt dat de lens 100% compatibel was.
Er zijn andere die hier rond de pot draaien om hun gelijk te halen, niet Tamron.
En ik heb nog nergen een praktisch voorbeeld gezien van een recente tamron/sigma lens (zoals bij de merklenzen zelf) die niet zou voldoen aan de compatibiliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtNee mister KEVLAR tamron heeft in zijn antwoord duidelijk gestelt dat de lens 100% compatibel was.
Er zijn andere die hier rond de pot draaien om hun gelijk te halen, niet Tamron.
En ik heb nog nergen een praktisch voorbeeld gezien van een recente tamron/sigma lens (zoals bij de merklenzen zelf) die niet zou voldoen aan de compatibiliteit.
Alleen raar dat de merken lijsten geven met welke lenzen bijv TTL-II full compatibel zijn en welke niet. Raar dat je nooit zo een info van third pary's kan vinden. Laat mij raden jij gelooft zeker dat al die hun lenzen dat kunnen?Laat staan dat ze al distance info in de exif zouden geven want ik heb dat ook al niet bij mijn third party lenzen......
Comment
Comment