Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen uit de US?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lenzen uit de US?

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Ik citeer van daar : Customs and Taxes
    We will mark "Gift" on all our packages. We will do our best to make sure you will pay the least amount of tax possible.

De lens die ik wil komt uit de USA over - dat is NU gegarandeerd in de prijzen dus importtaks + BTW is foetsie profijt ...
    10 euro heb ik extra moeten betalen als douane-administratie bij levering van mijn Nikon 10.5mm lens. Valt dus reuze mee.
    http://johnnyfotografie.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnnydc Bekijk bericht
      10 euro heb ik extra moeten betalen als douane-administratie bij levering van mijn Nikon 10.5mm lens. Valt dus reuze mee.
      En na nog zo'n 6 weken komt er een afrekening van onze douane (BTW + accijnzen).
      Ik heb het al een paar keer meegemaakt.
      Last edited by Leopard; 17 juli 2008, 09:41. Reden: typfoutje
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robo Bekijk bericht
        Dat is wel heel weinig want bij B&H kost hem $1,624.95 Waar heeft hem die dan gekocht?
        Denk dat het eerder 1050 euro zal zijn
        Laten opsturen is niet iets wat ik direct zou doen, risico op de kosten achteraf is zoals Vantje zegt vrij groot.
        Beste is zelf meebrengen of laten meebrengen door iemand. Zelf heb ik het geluk dat ik de laatste 2 jaar nu en dan eens kan naar de VS gaan, binnen 2 weken moet ik er terug naartoe en dat scheelt toch wel een aardige cent.
        M’n 135 F2L koste er nog geen 600 euro en die werkt even goed als de lens bij konijn bijna 350 euro meer kost .
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Zijn ze in us goedkoper dan bij konijn en hoeveel scheelt dat dan moet je daarvoor risico lopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robo Bekijk bericht
            Dat is wel heel weinig want bij B&H kost hem $1,624.95 Waar heeft hem die dan gekocht?

Ik had die 1050$ even omgerekend via deze convertionsite, was: 799.4518 (totaal fout dus, vandaar mijn: ....denk ik)

Zijn schoonouders wonen daar!
            schoonpa werkt in een of ander shoppingmall, vandaar die goede prijs zeker!

SF
            Last edited by StoneFree; 17 juli 2008, 15:57.
            00.00 Gone

Comment

Inderdaad, er zijn hier € en $ verkeerd gebruikt! $ 1625 (B&H) = € 1025
              Dit is wel iets anders dan $ 1025 hé...
              Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aikesv Bekijk bericht
                Overtuig je zus om anderrs een paar dagen Las Vegas te doen en besel dan bij B&H en laat naar daar verschepen, geen taks meer.
                Een andere mogelijkheid is om je lenzen bij de verkoper 123fstop opebay. Je koopt officieel in Europa, krijgt een europese factuur, je lens wordt geregistreeds bij canon UK
                ze gaat een weekje naar NY ik kan moeilijk vragen om even naar de andere kant te vliegen voor een paar lenzen he
                Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

doen ze nu echt zo belachelijk in belgie bij de douane?
                  Wij hebben deze week ook n pakje toegestuurd geweest via n postorderbedrijf uit vancouver, hupsa 10 euro taks op da pakje, hoop maar da er niet nog meer kosten achter komen. Jongens toch....kwist da je moest opletten met materiaal zelf mee te brengen voor controle, maar dat ze via de post ook al zo picky zijn grrrr, en er stond gift op idd Ik snap zelf ni dat ze op iets die maar 50$ kost 10 euro's taks aan kunnen rekenen?
                  smile ! ...it confuses people ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                    doen ze nu echt zo belachelijk in belgie bij de douane?
                    Wij hebben deze week ook n pakje toegestuurd geweest via n postorderbedrijf uit vancouver, hupsa 10 euro taks op da pakje, hoop maar da er niet nog meer kosten achter komen. Jongens toch....kwist da je moest opletten met materiaal zelf mee te brengen voor controle, maar dat ze via de post ook al zo picky zijn grrrr, en er stond gift op idd Ik snap zelf ni dat ze op iets die maar 50$ kost 10 euro's taks aan kunnen rekenen?
                    De kans op extra taxen bij een pak(je) is veel groter het zelf mee te brengen.
                    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Heb vorige week een pakje met een kledingstuk gekregen uit China. Op het pakje stond bij content electronica aangevinkt Gelukkig geen kosten. Idem al met eerdere pakjes uit China, Amerika, Australië.Zelfs al motouitlaten laten opsturen... Tot nu toe altijd enorm veel geluk gehad geloof ik

Peke, ik zeg toch overtuigen? Las Vegas is bvb heel tof en eens iets anders dan het saaie New York

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aikesv Bekijk bericht
                        Heb vorige week een pakje met een kledingstuk gekregen uit China. Op het pakje stond bij content electronica aangevinkt Gelukkig geen kosten. Idem al met eerdere pakjes uit China, Amerika, Australië.Zelfs al motouitlaten laten opsturen... Tot nu toe altijd enorm veel geluk gehad geloof ik

Peke, ik zeg toch overtuigen? Las Vegas is bvb heel tof en eens iets anders dan het saaie New York

Probleem is dat als je sales tax wil vermijden door buiten New York te kopen je een vast adres voor verzending moet kunnen opgeven; B&H bv sturen NIET naar een hotel. Andere staten hebben hun eigen sales tax dus denk niet dat het nix is als je in een andere staat koopt. NY is wel één van de hogere.
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Working...
                        X