Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag even jullie goede raad...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graag even jullie goede raad...

Als je het budget hebt voor de 17-55 2.8 zeker doen. Is budget toch belangrijk denk zeker na over de 17-50 2.8 van tamron.

Heb geen van beide, maar als ik voortga wat ik hier allemaal al gelezen heb, is het "enige" verschil de iets betere bouwkwaliteit van de nikkor. Maar waarschijnlijk zijn ze beiden kapot als je ze laat vallen....

Ben je op zoek naar een macrolens, zou ik je de 150 2.8 van sigma aanraden, wat mijns inziens prijs/kwaliteit zeer goed scoort.

Aangezien je de tamron + sigma voor minder geld hebt dan de nikkor zou ik persoonlijk niet twijfelen(970-1250). Waarschijnlijk koop je hier nog een breedhoek lens (ala 10-20 of 12-16) bij. Of anders zeker een externe flitser.

Comment

dag iedereen,

ik denk dat ik voor de nikon 17-55/2.8 DX ga + een externe flitser nikon SB 800 of 900 , dat zie ik dan wel in de winkel zelf....

kan er mij iemand zeggen wat een diffuser juist is , waarvoor wordt dit gebruikt en zou dit voor me nuttig zijn? (en wat is een goede)?

reeds bedankt op voorhand,

vke
      Nikon D80, Nikon 85mm/1.4, Nikon 17-55/2.8 & Nikon SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vke Bekijk bericht
        dag iedereen,

ik denk dat ik voor de nikon 17-55/2.8 DX ga + een externe flitser nikon SB 800 of 900 , dat zie ik dan wel in de winkel zelf....

kan er mij iemand zeggen wat een diffuser juist is , waarvoor wordt dit gebruikt en zou dit voor me nuttig zijn? (en wat is een goede)?

reeds bedankt op voorhand,

vke
        Je moet eens naar volgende website surfen en rechts onderaan de verschillende delen van de cursus doorworstelen. Alles wordt daar mooi uitgelegd en dat allemaal dankzij "Fullator", BD-lid

Comment

Working...
        X