Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens in rokersomgeving

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lens in rokersomgeving

Ik ben gisteren foto's gaan nemen op een feest, waar er serieus gerookt werd. Nu, lenzen en camera's zullen daar wel tegen kunnen, maar nu vandaag stinkt mijn camerazak geweldig hard (dat zal er wel afgaan zeker...) , maar ook mijn lenzen op zich stinken geweldig naar de rook! Waarschijnlijk is dit nogal een domme vraag, maar wat doen jullie daartegen, is dit erg, kan er rook mss schade aanrichten (niet zozeer vanbuiten maar misschien binnenin) ?

merc!
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

Re: Lens in rokersomgeving

Inspuiten met Fébreze misschien.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Ik hoop dat je de tas bedoelt om in te spuiten met Febreze en niet het glas

Comment

Als je af en toe foto's maakt in zo'n omstandigheden, dan moet je niet direkt problemen verwachten.

Ik heb ooit wel een versterker gerepareerd die een paar jaar in mijn stamcafé gebruikt was, en daarin zat wel een vettige bruine laag nicotine.
        Dat spul wil ik niet in mijn camera of lenzen.
        (In mijn longen wil ik dat spul ook niet...)

De CD-spelers houden het daar ook nooit langer dan 2 jaar uit.

De geur zal na een tijdje wel vanzelf verdwijnen, maar in mijn jas bleef die meestal toch een hele tijd hangen (ik ga de laatste tijd niet meer zoveel op café, dat probleem is dus ondertussen opgelost).
        Last edited by Black B@ndit; 15 juni 2008, 15:49.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Inspuiten met Fébreze misschien.
          Lol, zat ik ook juist aan te denken

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
          X