Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 L-lenzen in bundel aan lage prijs - ik kan het niet geloven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 2 L-lenzen in bundel aan lage prijs - ik kan het niet geloven

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
    Op http://www.hardware.be/p/CANON/2578A009 staat de
    CANON OPTIC 70-200 / 4.5 L USM 4 ILIS USM IN
    weet iemand waarvor de 4.5 staat ?
    trouwens de prijs is ook ongeveer 200 euro goedkoper dan bij konijn of foto rubens ?
    Ik weet eigenlijk wel zeker dat die 4.5 niet klopt. Dat zal ongetwijfeld de F4 versie zijn waar 't om gaat.

Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
    4.5 is de f-waarde, waarbij 4.5 niet zo extreem is (wat ook de prijs verklaart).
    Het combi aanbod betreft 2 f/2.8 lenzen.
    Wanneer dit de 70-200L f4 IS is, is dit een geweldig goede prijs. Die lens kost gemiddeldweg toch zo'n 950 euro.....
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Wanneer dit de 70-200L f4 IS is, is dit een geweldig goede prijs. Die lens kost gemiddeldweg toch zo'n 950 euro.....
      vandaar mijn vraag over de 4.5

Comment

Ik heb hen een e-mail verzonden met de vraag om te verduidelijken.
        Op de nederlandse website staat de lens nog 36euro goedkoper (700,91euro/incl btw)
        Indien interesse hou ik jullie op de hoogte.

groetjes

Comment

Indien interesse hou ik jullie op de hoogte.

groetjes
          Doen!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Hieronder het antwoord dat ik ontving.
            Snelheid in antwoorden van hun e-mails is zeer goed, maar daar blijft het ook bij. Het gaat over de 70-200 L4 (niet IS) versie
            Mijn 'vertrouwen' in dit bedrijf is weg.

--------------------------------------------------
            Geachte heer/mevrouw,

Ik heb de specificaties van het product hieronder even toegevoegd:

Algemene specificaties
            Manufacturer Canon, Inc
            Manufacturer Part Number 2578A009
            Manufacturer Website Address www.canon.nl
            Product Name EF 70-200mm f/4.0L USM Telephoto Zoom Lens
            Product Type Telephoto Zoom Lens
            Uitgebreide specificaties
            Technical Information
            Magnification 0.21x
            Aperture Range f/4
            Filter Attachment Diameter 6.7cm
            Lens Construction 16 Elements in 13 Groups
            Physical Characteristics
            Dimensions 17.2cm Length x 7.6cm Diameter
            Weight 705 g
            Miscellaneous
            Compatibility Canon EOS SLR Cameras

De nederlandse en belgische website zijn 2 verschillende websites en bedrijven die wel nauw samenwerken daardoor zijn er wel verschillen qua prijs. U kunt ook bij de nederlandse website bestellen maar deze berekenen naar belgie wel extra verzendkosten.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Comment

Hieronder het antwoord dat ik ontving.
              Snelheid in antwoorden van hun e-mails is zeer goed, maar daar blijft het ook bij. Het gaat over de 70-200 L4 (niet IS) versie
              Mijn 'vertrouwen' in dit bedrijf is weg.

--------------------------------------------------

Ja, weird dat ze'r dan IS bij vermelden. Kunnen ze de naam van het objectief niet van de verpakking aflezen?

Op zijn minst verdacht, imho.

Dave
              pixelpusher

Comment

Ik had een reactie verzonden op hun mail, gewoon om te zien wat ze gingen antwoorden (ben in ziekteverlof en heb veel tijd )

Mensen blijf weg van deze 'shop' !

-----------------------------------------
                Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben 300000 producten op onze website staan en de gegevens en specificaties worden ons automatisch door onze leveranciers nagestuurd.
                Wij kunnen echter niet van elk product gaan nakijken of de specificaties kloppen.

Comment

Ik had een reactie verzonden op hun mail, gewoon om te zien wat ze gingen antwoorden (ben in ziekteverlof en heb veel tijd )

Mensen blijf weg van deze 'shop' !

-----------------------------------------
                  Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben 300000 producten op onze website staan en de gegevens en specificaties worden ons automatisch door onze leveranciers nagestuurd.
                  Wij kunnen echter niet van elk product gaan nakijken of de specificaties kloppen.

Yeh right

En ik zou me bijna bekocht gaan voelen omdat ik deze lens net een paar weken terug bij Konijn heb gekocht voor € 949,=. En zo zie je maar weer, if it's to good to be true.......
                  www.indetailfotografie.nl

Comment

Het wordt leuker met de dag ...
                    Vandaag ontving ik van Hardware.be mijn levering ... MAAR ... hebben ze toch wel een fout gemaakt zeker (Wat we zeker niet verwacht hadden ).

Open ik het pakje.. Vind ik daar een CANON 16-35 f/2.8 L USM Mk II ... maar ... Geen 70-200 f2.8 L IS USM
                    Snel maar even naar Hardware gebeld waar ze mij melden dat er vermoedelijk een foutje gemaakt is en dat ze het zullen uitzoeken.

We hebben ondertussen dus al 50% van de levering te pakken en blijven geduldig wachten op het vervolg.

Deze winkel wordt met de dag erger. Een dergelijke troep heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik hou jullie op de hoogte.
                    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                      Het wordt leuker met de dag ...
                      Vandaag ontving ik van Hardware.be mijn levering ... MAAR ... hebben ze toch wel een fout gemaakt zeker (Wat we zeker niet verwacht hadden ).

Open ik het pakje.. Vind ik daar een CANON 16-35 f/2.8 L USM Mk II ... maar ... Geen 70-200 f2.8 L IS USM
                      Snel maar even naar Hardware gebeld waar ze mij melden dat er vermoedelijk een foutje gemaakt is en dat ze het zullen uitzoeken.

We hebben ondertussen dus al 50% van de levering te pakken en blijven geduldig wachten op het vervolg.

Deze winkel wordt met de dag erger. Een dergelijke troep heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik hou jullie op de hoogte.

dus je hebt al de mkII, das goed.

als opportunist heb je gebruik gemaakt van hun klantenlokkerij, nu moet je hardball spelen voor de 70-200 2.8 IS !! het zou troep worden, dat weet je op voorhand, geen firma die zich zomaar laat 'slachtofferen' zelfs als ze moedwillig 'slachtoffers' zoeken

hopelijk lossen ze het op voor de eindtermijn van de cashback !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                        dus je hebt al de mkII, das goed.

als opportunist heb je gebruik gemaakt van hun klantenlokkerij, nu moet je hardball spelen voor de 70-200 2.8 IS !! het zou troep worden, dat weet je op voorhand, geen firma die zich zomaar laat 'slachtofferen' zelfs als ze moedwillig 'slachtoffers' zoeken

hopelijk lossen ze het op voor de eindtermijn van de cashback !
                        If not ... Schadeclaim aan h'n broek
                        Ik heb deze volledige klucht (want zo blijf ik het noemen) van in't begin met advocaten opgevolgd.
                        Hardware.be zal er in geen enkel geval goed vanaf komen .. dat is nu al zeker (tenzij ze natuurlijk netjes op tijd de 2de lens leveren)

Deze morgen nog eens gebeld om te vragen wat er nu aan de hand is. Ze zijn blijkbaar navraag aan 't doen bij de leverancier omdat deze blijkbaar had aangegeven dat de 1910B006AA hetzelfde was als 1910B005AA. Fout dus

1910B006AA is het combinatie pakket.
                        1910B005AA is de 16-35 zonder extra's.

Ik zou nu natuurlijk de cachback al kunnen starten voor het einde van de actie maar ik vermoed dat ze de huidige levering zullen terugvragen om deze te kunnen vervangen.
                        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Ondertussen zijn we 6-maanden voorbij de initiële datum waarop deze Topic gestart werd.
                          Vandaag heb ik eindelijk mijn 2de lens ontvangen.

Eindconclusie: IK HEB GEWONNEN

Voor diegene die niet alles willen lezen nog even kort samenvatten.
                          Online reclame voor aankoop van een EF 16-35mm L USM + 70-200mm f/2.8 L IS USM voor een prijs van nog geen 1900 euro.
                          Ik heb mij het risico genomen en na 6 maanden heb ik nu alles in mijn bezig.

Wat is er ondertussen nog gebeurd ... Simpel
                          Hardware.be is constant rond de pot blijven draaien en vermelde continue dat zij een probleem hadden met de leverancier.
                          Na uiteindelijk een bevriende advacoot geraadpleegd te hebben hadden we een maand terug besloten om in de aanval te gaan.
                          Op een aangetekend schrijven door de advocaat reageerden ze zoals gewoonlijk met melding dat ze dit met hen leverancier aan't bespreken waren en dat zij sterk stonden door de algemene voorwaarden (pure onzin).
                          Na een 2de schrijven door de advocaat met nogmaals duidelijk aangeven van de gerechterlijke situatie + dreigen dat wij dit met de economische inspectie zouden opnemen, reageerden ze met volgende tekst:

"Onze voorstel is als volgt: De heer Bakker ontvangt van ons de 2e lens tegen een betaling van 500 euro incl. BTW.
                          De normaalprijs van deze lens is: 1474,90 euro incl. btw.
                          Wij betalen 974,90 euro incl. btw mee. De schade voor ons bedrijf is dus 974,90 euro.
                          Dit is ook het voordeel voor de heer Bakker.
                          De levertijd van de lens is ca 1.5 week."
                          Amaai ... Wat een prachtig voorstel.
                          Wij hebben eens goed gelachen en vervolgens gewijgerd. Mede door het dreigement van hardware.be dat ik keuze had.. Aanvaarden of uitvechten met hen advocaat.

Wij kozen voor het gevecht..
                          Het antwoord kwam al 1dag later:

Wij betreuren zeer dat u Cliënt niet op ons voorstel wil ingaan.
                          Uiteraard begrijpen wij zijn standpunt.
                          Wij respecteren zijn keuze dan ook en zullen vandaag de lens
                          naar uw Cliënt opsturen.
                          Deze wordt verzekerd verzonden en alleen uw Cliënt is gemachtigd om voor ontvangst te tekenen.
                          Dat was maandag... Vandaag was die lens met 1.5weken levertermijn plotseling geleverd.
                          Oh wat jammer..

De vraag is nu maar: Laten we het hierbij? Ik denk het niet.
                          Momenteel overwegen we om dit toch nog voor de rechter te slepen wegens:
                          - bedriegelijke praktijken,
                          - Oplichterij,
                          - ...

Ik heb er alvast al 1 op gedronken ...

Met dank aan de TS voor de tip. Dit was wel het koopje van 't jaar.

En mocht iemand van hardware.be dit lezen?
                          De naam is De Decker. Niet De Backer of Dekker maar die naam zien jullie binnenkort nog wel verschijnen en zullen jullie vermoedelijk niet snel meer vergeten.

Comment

Wat een verhaal! En bedankt om ons op de hoogte te houden. Persoonlijk zou ik nooit aan een dergelijk avontuur beginnen, maar als je een goede advocaat in je vriendenkring hebt... tja, da's natuurlijk wat anders. De lenzen al uitgeprobeerd?
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Wat een verhaal! En bedankt om ons op de hoogte te houden. Persoonlijk zou ik nooit aan een dergelijk avontuur beginnen, maar als je een goede advocaat in je vriendenkring hebt... tja, da's natuurlijk wat anders. De lenzen al uitgeprobeerd?
                              De 16-35mm gebruik ik ondertussen al een paar maanden.
                              Met de 70-200 heb ik gisteravond nog enkele testen gedaan om zeker te zijn dat de lens geen problemen vertoonde. Ik heb dit type lens ondertussen echter al een paar keer gehuurd omdat ik ze nodig had voor specifieke zaken. Hierdoor weet ik dan ook dat het een subliem speeltje is.

Ik begrijp dat er veeeeeeeeeeel mensen zo een risico niet zouden durven nemen omdat het er van dag 1 vingerdik oplag dat er iets fout zat.
                              Na alles gecontroleerd te hebben (firma, ...) was ik echter zeker dat het voor mij niet fout kon lopen.

Comment

Ale je lange wachten en blijven volhouden heeft toch iets opgebracht.Ik had ook bijna meegestapt in dit avontuur maar uiteindelijk toch maar niet besteld.

Mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X