Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 L-lenzen in bundel aan lage prijs - ik kan het niet geloven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 2 L-lenzen in bundel aan lage prijs - ik kan het niet geloven

Oorspronkelijk geplaatst door mont@n@ Bekijk bericht
    De prijs van artikel 1910B006 blijkt OK tov prijs die onze distributeur doorgeeft. Iemand die enkel de 16-35 zoekt? anders stuur pm ik zoek enkel de 70-200 te kopen en dan kunnen we de prijs delen?

antwoord van iemand die bij 2compute werkt.
    same here moet ook enkel die 70-200 hebben want wil de 17-40 ipv de 16-35... OK, je kan me zot verklaren maar toch
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk bericht
      Blijkbaar kan je de f4 versie ook samen krijgen met een tweede L-lens nl de CANON EF 17-40 4.0 L U + EF 70-200 4 L IS voor 2057€
      http://hardware.nl/p/CANON/8806A014
      klopt dat niet...? ik dacht dat de 70-200 f4 met is zo'n 1.000 euro kostte, de 1740 zo'n 550 euro... dan lijkt het pakket zelfs niet echt voordeliger te zijn (of ben ik mis?)
      Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
      BLOG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Magic Bekijk bericht
        klopt dat niet...? ik dacht dat de 70-200 f4 met is zo'n 1.000 euro kostte, de 1740 zo'n 550 euro... dan lijkt het pakket zelfs niet echt voordeliger te zijn (of ben ik mis?)
        'k Bedoelde gewoon dat het ene pakket met de f2.8 zoveel goedkoper is dan het pakket met de f4.
        Dat er geen echte logica zit in de prijzen van die twee pakketten...
        Flickr Photopage

Comment

gaat iemand mee? je kan ze afhalen in brussel

PM me

Comment

Nadat mijn betaling ondertussen 1 week verwerkt was (op de bank) heb ik vandaag mijn officiële bevestiging + factuur ontvangen, voor het volledige bedrag zoals vermeld op de site.

Met de pro-forma factuur konden ze de prijs nog aanpassen maar met de factuur volgens mij niet meer.
            Ik denk dan ook dat dit geen fout is maar weldegelijk een correcte aanbieding.

Ze wachten nu nog op confirmatie van de leverancier voor de levertermijn.

Ik hou jullie op de hoogte.
            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

wat ik mij afvraag : zou er dan nog Cashback op de lenzen zijn ?
              100 + 100 euro ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                wat ik mij afvraag : zou er dan nog Cashback op de lenzen zijn ?
                100 + 100 euro ?
                Terecht een goede vraag.
                Gezien het een nieuwe aankoop betreft via een herkende leverancier, op factuur, zou ik durven hopen dat ook dat nog even mag meezitten.

In elk geval ... Eerst even "hout vasthouden" voor de levering.
                (ik loop hier alle dagen met een houten tafel rond )
                ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                  Terecht een goede vraag.
                  Gezien het een nieuwe aankoop betreft via een herkende leverancier, op factuur, zou ik durven hopen dat ook dat nog even mag meezitten.

In elk geval ... Eerst even "hout vasthouden" voor de levering.
                  (ik loop hier alle dagen met een houten tafel rond )

Hou ons zeker op de hoogte !
                  Ook of het over de 16-35 MK I of II gaat, wie weet...

Comment

al nieuws ? of lenzen ontvangen ?
                    www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                      al nieuws ? of lenzen ontvangen ?
                      Ik heb ondertussen de officiele factuur ontvangen waarop geen verandering meer gekomen is op de prijs.
                      De verwachte levertermijn is momenteel op de site ingesteld op 2/7.
                      In een telefonisch onderhoud wist men mij te vertellen dat de verwerking van deze bestelling doorgezet is naar Canon toe en dat hierbij een datum vermeld is van 18/6. Gezien ik deze lens op 18/6 zou nodig hebben gaan ze proberen deze nog een klein duwtje te geven maar hiervoor konden ze geen garantie geven.

De levering zou blijkbaar gebeuren, rechtstreeks van Canon.
                      Ik blijf benieuwd.

Door mijn werk ken ik trouwens vrij veel mensen in Nederland, waarbij men mij al had aangegeven dat Hardware.nl daar weldegelijk gekend is. Men wist mij echter ook te vertellen dat ze het niet al te nauw namen met de lever termijnen ... Wat ik ondertussen al begon te merken.

Het mooiste voor al diegene die blijven wachten is trouwens dat de prijs van de lens ondertussen nog gezakt is. Nog een beetje geduld en ze geven er nog geld bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                        wordt als maar zotter :

Max ICT staat ie aan 1381 €

Het zou natuurlijk kunnen gaan over een actie van Canon om van de 16-35 stock af te geraken waarbij zij deze bundel aanbieden
                        en de meeste dealers ervan profiteren door deze apart te verkopen aan de volle pot???
                        1284 momenteel ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
                          1284 momenteel ...
                          Geen appelen met rotte eieren vergelijken
                          Hier is sprake van een 70-200mm lens ... niet van een f2.8 IS USM.

Comment

Opgelet de 70 200 wordt hier aangebaden en niet de lens met VR. Deze laatste is rond de 2000€ de eerste wordt op sommige plaatsen aangeboden aan 1200€
                            Groetjes Hilde
                            http://hildeg.smugmug.com/

Comment

dit is een foutje van de verdeler uit denk ik; kijk maar eens op:

http://canon.hardware.nl/p/CANON/2543A008

De ZoomLens/EF16-35mm F2.8 L USM+EF70-200mm heeft artikelnummer 1910B006 of 1910B006AA. En hier zou het wel degelijk gaan om de EF70-200mm L 2.8 IS USM.
                              Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

Comment

En nog geen nieuws van je bestelling?

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X