Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 L-lenzen in bundel aan lage prijs - ik kan het niet geloven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 2 L-lenzen in bundel aan lage prijs - ik kan het niet geloven

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
    en de 70-200 F4 IS USM verkopen ze aan 689 EUR... link

Sorry maar dit snap ik niet zo goed. Hier hangt volgens mij toch een luchtje aan..
    via mijn werk kan ik het bij een gereputeerde distributeur/groothandel kopen voor minder dan 1400 € excl btw.
    het zal wel de 16/35 mark I zijn maar met die 70-200 2.8 is blijft de prijs ongelooflijk ....
    wat denken jullie bestellen of niet ?
    Last edited by MichelP; 28 mei 2008, 07:51.
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

De Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM staat dan wel duurder

strange

Comment

er is gewoonweg geen touw aan vast te knopen aan die bundelprijs ... zeeer vreeeemd, ik kijk effe de kat uit de boom ....
        Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Wel erg goedkoop he?
          Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
            er is gewoonweg geen touw aan vast te knopen aan die bundelprijs ... zeeer vreeeemd, ik kijk effe de kat uit de boom ....
            Je zou natuurlijk kunnen bestellen en afhalen in één van hun winkels dan kun je ter plekke testen en hoef je niet vooruit te betalen.... 't Is misschien wel een 'eindje' rijden maar als't financieel voordeel groot genoeg is, waarom niet?
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Gasten, de nieuwe Canon 800mm 5.6 kost er minder of een Canon 500mm 4.0 bij Konijn. http://canon.hardware.nl/p/CANON/2297B005AA De normale prijs is rond de 11000€ voor die lens. Een verschil van 6000€????? Ik zou er alvast niets online bestellen :-)
              Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
                Gasten, de nieuwe Canon 800mm 5.6 kost er minder of een Canon 500mm 4.0 bij Konijn. http://canon.hardware.nl/p/CANON/2297B005AA De normale prijs is rond de 11000€ voor die lens. Een verschil van 6000€????? Ik zou er alvast niets online bestellen :-)
                heb je dan al gekeken wat er onderaan bij de specs staat???

Specificaties
                Productbeschrijving Canon EF telefotolens - 200 mm
                Lenssysteem Telefotolens
                Bedoeld voor 35mm SLR, digitale SLR
                Montagetype Canon EF
                Lensopening F/2.0
                Brandpuntlengte 200 mm
                Min. focusbereik 1.9 m
                Focusinstelling Automatisch, handmatig
                Lensconstructie 12 groep(en) / 17 element(en)
                Speciale functies Tele
                Lengte 20.8 cm
                Daar is iets heel niet juist
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Onder 't motto ... Baat 't niet dan schaadt 't niet, heb ik het risico even genomen om een bestelling te plaatsen.
                  Als je daarbij de Algemene voorwaarden begint door te nemen dan kun je concluderen dat:
                  1- ze beseffen dat ze regelmatig fouten maken op de site,
                  2- zichzelf extreem goed ingedekt hebben om nadien het zaakje recht te zetten ... VOOR de levering

Conclusie:
                  Ga er maar vanuit dat hier een foutje van 2000 euro staat en dat ze dit wel zullen rechttrekken.

Mocht het niet zo zijn, hou ik jullie zeker op de hoogte.
                  .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                  ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

en nog 100euro cashback op de 70-200 f/2.8 IS USM ook?

bedrijven in belgië zoals 2compute en techdata leveren ongeveer ook aan deze prijs
                    Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

Comment

wordt als maar zotter :

Max ICT staat ie aan 1381 €

Het zou natuurlijk kunnen gaan over een actie van Canon om van de 16-35 stock af te geraken waarbij zij deze bundel aanbieden
                      en de meeste dealers ervan profiteren door deze apart te verkopen aan de volle pot???
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Blijkbaar kan je de f4 versie ook samen krijgen met een tweede L-lens nl de CANON EF 17-40 4.0 L U + EF 70-200 4 L IS voor 2057€
                        http://hardware.nl/p/CANON/8806A014

Die 2.8 variant is dan nog 500€ goedkoper... zijn inderdaad zéér rare prijzen maar zou wel weten welk pakket te kiezen moest ik hem nog niet hebben.
                        Flickr Photopage

Comment

bij de laatste staat niet dat het over de 70-200 2.8 IS gaat

mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                            Het zou natuurlijk kunnen gaan over een actie van Canon om van de 16-35 stock af te geraken waarbij zij deze bundel aanbieden

Ik denk 't niet.
                            Bij de meeste dealers worden deze combinatie aan 'normale tot overdreven' prijzen aangeboden.
                            op hardware.nl (en .be) staan de individuele lenzen trouwens ook aan zotte prijzen. Ze spelen dit spel dus gezellig mee.
                            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Alvast dank voor uw informatieaanvraag bij 2Compute.

De prijs van artikel 1910B006 blijkt OK tov prijs die onze distributeur doorgeeft. Iemand die enkel de 16-35 zoekt? anders stuur pm ik zoek enkel de 70-200 te kopen en dan kunnen we de prijs delen?

antwoord van iemand die bij 2compute werkt.
                              Last edited by mont@n@; 28 mei 2008, 17:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mont@n@ Bekijk bericht
                                Inderdaad even gebeld naar Konijn en daar konden ze hun oren niet geloven! Onmogelijk zeiden zij!
                                Ja dat verbaast me niets. Wat zouden ze zeggen, "ja meneer maar wij zijn altijd verschrikkelijk duur!" Ha! Dat zou pas schokkend nieuws zijn!

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X