Zijn hier al eigenaars van deze optisch gestabiliseerde lens?Zo ja ,wat zijn de bevindingen?Doet het O.S. goed zijn werk?En hoe staat het met de scherpte?Want deze lens is onwaarschijnlijk goedkoop.
is dit die lens ? de "APO 150-500mm F5-6.3 DG OS HSM"
zoja welke prijs heb jij die zien staan, ik heb ook wel interesse voor zoiets dergelijks. ( ps : kan die op één Canon 350D ? )
Sigma maakt toch lenzen voor zowat elke DSLR die er op de markt te verkrijgen is
Dus zie niet in waarom niet voor Canon of anderre merken.
Even terzijde, mijn camera is x2 dus wil dat zeggen dat het een 300/1000 wordt ??
Djees, zal maar al zwaarder stateif gaan zoeken
Nog een vraagske verandert de F waarde bij een x2 of blijft die zoals op de lens staat beschreven ???
zoja welke prijs heb jij die zien staan
Konijn verkoopt 'm aan € 812, toch ongeveer € 200 minder dan de beroemde Bigma-lens. Als deze lens optisch minstens dezelfde kwaliteit heeft, en de OS goed z'n werk doet, is dit volgens mij een topper in wording...
Deze lens is ook voor een canon xx0d beschikbaar (ef-mount). Ik denk zelfs dat sigma altijd eerst de canon koppelingen produceert.
Verder die 150-500 met OS weegt evenveel op een ff als op een cropcamera.
Maar de f-waarden blijven dezelfde dat hangt niet van uw body, of sensorgrootte af. Wat wel een verschil geeft is DOF of scherptediepte. Die gaat veel groter zijn met een kleinere sensor...
zoja welke prijs heb jij die zien staan, ik heb ook wel interesse voor zoiets dergelijks. ( ps : kan die op één Canon 350D ? )
789€ bij Rembrandt Merksem,er ligt er één,en dat is er een met Canonvatting.
Ben ook al een tijdje aan het wachten op een degelijke review van deze lens, twijfel tussen de Canon 100-400 en de Sigma 150-500.
Heb al een 70-200 IS 2.8 en een 1.4 TC, dus kom al aan 280mm, maar zou toch graag nog een stuk extra bereik hebben.
Bij Studio73 staat ie aan 799 voor Canon trouwens, en ze liggen op voorraad (vorige woensdag toch nog)
Comment