Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 10-20mm tik geluid?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sigma 10-20mm tik geluid?

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
    Dus je breekt je been en zegt tegen de dokter dat je hoofdpijn hebt ?
    Hoe kan je nu op garantie gaan beroepen voor iets waar geen probleem mee is, namelijk scherpte ?
    @ DamnSharp : Laat misschien weten in welke winkel je ze terug brengt, ik zou die lens niet willen tegenkomen en ik denk dat er hier wel anderen zo over denken.
    garantie is een rekbaar begrip, zowel voor de klant als voor de winkel!

door het op een forum te zetten ga je geen sluitend antwoord krijgen; de één heeft spontaan een klik, bij de ander niet!
    Dus imo: TS kan best naar winkel gaan en vragen of zo'n klik-geluid normaal is. Voor hetzelfde geld heeft de val er niets mee te maken, maar als je dan toch erover gesproken hebt vervalt een mogelijke garantie!

ps: je kan best naar de dokter met hoofdpijn en met gips terugkeren...ben je lekker thuis Zo'n tactiek wordt ook vaak toegepast (maar dan zonder gips)
    ----------------------------
    http://veg-fx.deviantart.com
    portfolio @ http://veg-fx.deviantart.com/portfolio/

Comment

Bedankt voor alle reacties! Ik ga zeker ermee naar de winkel om te vragen of het geluid normaal is, zo ja niets aan de hand, zo nee zien we verder.
      Thx!!!

@bouk: ga handtekening aanpassen
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

3 tal weken is mijn 2 maand (oude) Sigma lens gestopt met AF-en. Tikte ook wanneer is scherpstelde (lees "probeerde scherp te stellen")
        Terug naar de winkel gegaan en ze is nu in de hersteldienst (3 tal weken) van Sigma.
        Hopelijk duurt het niet al te lang meer want het is een superleuke lens!
        Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
        Meer info op: www.tomvh.be

Comment

Working...
        X