Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 150mm macro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 150mm macro

Iemand met een Sigma 150mm macro die in mijn buurt woont? (Oosterzele of Maldegem). Ik zou die graag eens vergelijken met mijn Sigma 180mm. Die 180 is een uitstekende lens maar een beetje groot om mee op reis te gaan. Die 150 blijkt even groot te zijn als de Canon 100mm macro (mét zonnekap uiteraard) en dat lijkt me toch wat handiger als je op stap bent, zeker op een 450D. 100mm macro heb ik vroeger gehad maar is me wat te kort.

Re: Sigma 150mm macro

ik heb er eentje. kan je testen in Welle (bij aalst) of geraardsbergen. Je ziet maar.

Comment

Bij mij in Gent mag je ook altijd eens langskomen. Ik kan je alvast vertellen dat die Sigma 150mm een super lens is. Ik bezit ze nu al enkele jaren en ik ben er bijzonder tevreden over.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Bedankt jongens, ik heb reeds afgesproken met Ryan (RDB).

Comment

Krijgen we een verslag(je) van het resultaat van deze vergelijking? Ik ben zeer geďnteresseerd.
          Groeten Veerle.

Nikon D90 en D70s + wat glas ==> http://veerle.fotopic.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oki Bekijk bericht
            Krijgen we een verslag(je) van het resultaat van deze vergelijking? Ik ben zeer geďnteresseerd.
            'k Zal m'n best doen .

Comment

Working...
            X