Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeldhoek en brandpunten vergeleken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beeldhoek en brandpunten vergeleken

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
    De site is verdwenen of offline
    DE site is niet verdwenen enkel een andere plaats gekregen zie twee posts hierboven:

Deel 1
    Deel 2

De foto's staan niet meer tussen de tekst maar kunnen wel gezien worden na erop te klikken (openen in een nieuw venster).

Comment

Er bestaat ook dit tooltje:

Comment

Dank voor deze uitleg. Ziet er heel informatief uit. Ga het eerst maar eens rustig lezen voor ik op het forum mijn vragen kom gooien over objectieven!
        onderweg...
        Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

Comment

Voor een beginneling (zoals ikzelf dus) is al die terminologie niet altijd meteen duidelijk.
          Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een Sony Alfa 350.
          Als ik het dus goed begrijp zou de tele van 75-300 mm van mijn analoog toestel, een waarde x1,5 hebben op mijn digitaal toestel, in feite dus een 112-450 mm ?

Comment

Ik had dit al meermaals bezocht, en vond het een prachtig werkstuk. Bedankt.
            Wel is het jammer dat de begeleidende foto's verdwenen zijn, hopelijk wordt dit nog terug in orde gebracht door de publisist Azhrarn
            Klein kodakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
              Ik had dit al meermaals bezocht, en vond het een prachtig werkstuk. Bedankt.
              Wel is het jammer dat de begeleidende foto's verdwenen zijn, hopelijk wordt dit nog terug in orde gebracht door de publisist Azhrarn
              De foto's zijn er wel nog, je kunt ze zien als je er op klikt. Ofwel moet je rechtsreeks naar de site gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Working...
              X