Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikkor lenzen...
Collapse
X
-
-
Re: Nikkor lenzen...
Ik zou misschien al die mooie lenzen verkopen om er canon lenzen voor in de plaats te gaan halen?
Het lijkt me toch niet erg handig werken met 1 nikon body en 1 canon body.
Dus even kijken wat je het meest interessant vindt en dan voor 1 van de 2 kiezen.
Nuja, t'is maar een gek idee
Comment
-
Tja maar omdat ze van mijn vader komen ben ik niet echt geneigd om ze te verkopen, sentimentele waarde mischien?
Mvg"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Welk Canon materiaal heb je allemaal? Want als je nog niet zo erg geinvesteerd hebt in Canon kan je net zo goed je Canonspul verkopen, en met nikon verder gaan. De lenzen die je nu hebt gekregen zijn echt toplenzen!
Persoonlijk zou ik ook niet goed met 2 verschillende systemen kunnen werken, tijdens het fotograferen moet het instellen van je camera een automatisme zijn, 't zou lullig zijn om een shot te missen omdat je dacht dat je het andere toestel vast had en de verkeerde knop indrukt...
[edit]
een tweedehands D50 heb je vaak al voor 200euro, en dit is zeker nog een zeer goede body. Je kan je die aanschaffen, en even kijken of het hele nikongebeuren je aanstaat..
[/edit]|| Photography Blog ||
Comment
-
Ik was ben Nikon gewend. Heb nu Pentax erbij. Het probleem is niet zo groot. Maar qua bediening zitten Pentax en Nikon voor mijn gevoel dichter bij elkaar. Als ik jou was zou ik een Nikon D50 of D70S kopen. Of een adapter. Als je niet veel duur Canon spul hebt dan zou ik serieus een overstap overwegen.Ik ben op zoek naar een MB-20.
Comment
-
Die D80 is nu goed geprijsd nieuw, zou dit een goede body ervoor zijn?"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk berichtDie D80 is nu goed geprijsd nieuw, zou dit een goede body ervoor zijn?Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Nu ben ik zwaar aan het twijfelen om een D300 body te halen ervoor, wat denken jullie?
Heb ik toch nog een lichtmeter bij die non -cpu lens, die 55mm micro...
Mvg"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk berichtNu ben ik zwaar aan het twijfelen om een D300 body te halen ervoor, wat denken jullie?
Heb ik toch nog een lichtmeter bij die non -cpu lens, die 55mm micro...
Mvg
Leen je die eens uit aan je pa!
Karel
Comment
-
Nu ben ik zwaar aan het twijfelen om een D300 body te halen ervoor, wat denken jullie? Heb ik toch nog een lichtmeter bij die non -cpu lens, die 55mm micro...:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
Als je niet vaak hoge iso gebruikt is een d200 ook een optie. De macrolens gaat geen lichtmeting geven op een D80 en die is maar 150 euro goedkoper dan een goede gebruikte d200.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
-
De nieuw aangekondigde D700 zou ideaal zijn!
Dan gaat wel al mijn canon gerief weg.
Comment
-
Geen eenvoudige keuze. Of Canon weg of Nikon weg.
Misschien eens nakijken of je zo'n D200 of D300 niet kan huren voor een WE. Dan weet je of het Nikon systeem jou aanstaat. Het zal even wennen zijn maar dan weet je wel beter of de overstap het voor jou waard is. Die D700 gaat wel wat kosten, maar als je al je Canon spul verkoopt dan kan het misschien nog wel meevallen.
Maar denk eraan als je die lenzen verkoopt, dan kan je ook nog wat betere Canon lenzen kopen.Tot sluitertijd, Dirk
Comment
Comment