Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleempje frontglas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Probleempje frontglas

Een update dan maar: ik krijg het niet weg, en volgens mij is het een minuscuul foutje in het glas. erIN, niet erop. 't Is geen kras of zo. Tja, ik zie het niet op foto's, dus ik ga me er niet druk om maken ook. Je ziet het ook pas onder een bepaalde hoek.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
      Een update dan maar: ik krijg het niet weg, en volgens mij is het een minuscuul foutje in het glas. erIN, niet erop. 't Is geen kras of zo. Tja, ik zie het niet op foto's, dus ik ga me er niet druk om maken ook. Je ziet het ook pas onder een bepaalde hoek.
      Komt regelmatig voor met allerhande lenzen zowel met duur als goedkoop glas. Bij mijn kitlensje zat er een luchtbel in het frontglas.....nooit iets van gemerkt op de foto.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Komt regelmatig voor met allerhande lenzen zowel met duur als goedkoop glas. Bij mijn kitlensje zat er een luchtbel in het frontglas.....nooit iets van gemerkt op de foto.
        Zo is dat. Hij maakt hééééle fijne foto's, en daar gaat het om.
        ______
        www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Man, man, man, gewoon onaanvaardbaar voor dat dure, professionele "L"-glas. Je moest maar eens flare krijgen. Erger dan een UV-filterke !

Comment

Working...
          X