Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24-85 van Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 24-85 van Canon

Kwam dit tegen op kapaza,wat mag ik verwachten van de lens??

Re: 24-85 van Canon

'k weet niks over deze lens maar 't bereik lijkt mij allesinds wat onhandig..
    Niet echt een groothoek en ook geen echte tele?

Comment

Ik kan ze alleen maar aanraden.'t Is natuurlijk geen 2.8 lens, maar de EF 24-85/3.5-4.5 is een hele goede lens, zeker op een APS-C body. Focust zeer snel en stil (USM + FTM), en levert fraaie, scherpe beelden. Bouwkwaliteit kan beter ("wobble" op de lenstube), maar is echt een ondergewaardeerde lens. Ik heb ze gehad en ben dom genoeg geweest om ze te verkopen.
      Het exemplaar op de foto ziet er wel al "afgeleefd" uit. Test de lens alleszins als je zou kopen.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Ik kan ze alleen maar aanraden.'t Is natuurlijk geen 2.8 lens, maar de EF 24-85/3.5-4.5 is een hele goede lens, zeker op een APS-C body. Focust zeer snel en stil (USM + FTM), en levert fraaie, scherpe beelden. Bouwkwaliteit kan beter ("wobble" op de lenstube), maar is echt een ondergewaardeerde lens. Ik heb ze gehad en ben dom genoeg geweest om ze te verkopen.
        Het exemplaar op de foto ziet er wel al "afgeleefd" uit. Test de lens alleszins als je zou kopen.
        Ben de nieuwe eigenaar
        Focust snel en is erg scherp op een crop (zie photozone.de, ze is zoals de foto laat zien voor een klein formaat gemaakt)
        Redelijk wat CA op 24mm (zoals veel groothoeken) en Canon wil dit niet corrigeren in DPP
        Mijn andere lenzen zijn EF-S 10-22, EF100 macro USM, EF100-400 en EF50 1.8
        Past perfect in dat rijtje ook van kwaliteit, nog geen reden gezien om een betere standaardlens te kopen
        Nieuw ong 350 EUR, in die staat zonder zonnekap max 100 EUR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ryder Bekijk bericht
          'k weet niks over deze lens maar 't bereik lijkt mij allesinds wat onhandig..
          Niet echt een groothoek en ook geen echte tele?
          Ja de tamron 28-75 is ook niet handig
          Méér groothoek en méér tele dan een van de beste en meest verkochte tamron lenzen.. (en de 4mm groothoek maken echt wel een verschil)

Comment

Er staat er eentje bij Aangeboden

Comment

Working...
            X