Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Analoge lenze op EOS 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Analoge lenze op EOS 400D

Hallo,

Ik sta op het punt een Canon eos 400D te kopen, mijn eerste DSLR en mijn eerste ervaringen er dus ook mee, ik ken er niet van.

De verkoper doet er deze lenzen bij:

+ lens canon ef zoom 35-105 mm + beschermfilter (uv)
    + lens sigma uc zoom 70 - 210 mm + beschermfilter (uv

Deze zijn afkomstig van een analoge eos. Wat is jullie idee hierover? Zijn deze bruikbaar als beginner? Kan ik hier mee huis/tuin en keuken fotografie doen? Evenementen, familiefeesten enz.....

Wat is de waarde ongeveer van deze lenzen?

Bedankt al,

Lampemi
    50D, ne hoop glas en bliksemke

Re: Analoge lenze op EOS 400D

Oorspronkelijk geplaatst door lampemi Bekijk bericht
    Hallo,

Ik sta op het punt een Canon eos 400D te kopen, mijn eerste DSLR en mijn eerste ervaringen er dus ook mee, ik ken er niet van.

De verkoper doet er deze lenzen bij:

+ lens canon ef zoom 35-105 mm + beschermfilter (uv)
    + lens sigma uc zoom 70 - 210 mm + beschermfilter (uv

Deze zijn afkomstig van een analoge eos. Wat is jullie idee hierover? Zijn deze bruikbaar als beginner? Kan ik hier mee huis/tuin en keuken fotografie doen? Evenementen, familiefeesten enz.....

Wat is de waarde ongeveer van deze lenzen?

Bedankt al,

Lampemi
    Die Canon EF 35-105 is bruikbaar als korte telezoom, de Sigma zal waarschijnlijk niet goed werken.
    Waarde : paar tientjes...

Comment

Re: Analoge lenze op EOS 400D

Die Canon EF 35-105 is bruikbaar als korte telezoom, de Sigma zal waarschijnlijk niet goed werken.
      Waarde : paar tientjes...
      Ik heb de EF 35-105 van BD-er HVR gekregen voor mijn "retirement ranch" collectie

Scherp en mooie kleuren, merkelijk beter dan de latere analoge kitlenzen zoals de 28-80, maar trage AF
      Het is een schuifzoom zoals de EF100-400L en de vroegere EF100-300L

Comment

Working...
      X