Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ZOOM 750-1500MM voor Canon / Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ZOOM 750-1500MM voor Canon / Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door den tommie Bekijk bericht
    tja, hij zal wel anders piepen na z'n jaarlijks gesprek dat ik ga doen met hem dees jaar

'k Zal hem begoeden van verdere ondoordachte aankopen door zijn bonus fel te reduceren
    Ik zal het wel in zijn plaats doen, pm me maar vr mijn rekening nummer
    Njah de foto's.. ik ga het eens proberen met de verrekijker voor mijn 70-200, kijken als ik slechter kan presteren

Comment

Rofl. Je bent een prachtige verantwoordelijke en medemens. Spijtig dat de nieuwe paus de eisen voor zalig en heilig verklaring wil beperken, anders maakte je een kans. Ik geef je collega wel een kans op ebay na een aantal keren, of evt op kapaza. Er zal nog wel een tweede niet zo heldere geest rondlopen. Hopeijk is hij slimmer tussen 9 en 17 uur

Oorspronkelijk geplaatst door den tommie Bekijk bericht
      tja, hij zal wel anders piepen na z'n jaarlijks gesprek dat ik ga doen met hem dees jaar

'k Zal hem begoeden van verdere ondoordachte aankopen door zijn bonus fel te reduceren

Comment

Gelukkig is hij idd wat nuchtiger tijdens de werkuren, maar we moeten eerlijk zijn.
        Wie, als beginnende amateur was niet zo naief om ondoordachte aankopen te doen.
        't is pas als we beseffen dat het verkeerd was dat we eruit leren, niet?

Hij is een brave en goede ziel, vergeef het hem
        My flickr space

Comment

als verantwoordelijke daalt ge nu in mijn achting, no rest for the wicked. Geen zijn bonus maar aan mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
            Heeft er al iemand zoiets getest,
            Nee en ook geen behoefte aan. Ik zou er nog een 2x extender bij testen ook...
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
            X