Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma 80-400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sigma 80-400

Is er iemand uit mijn buurt met deze lens?(regio Aalst of desnoods gent, ik studeer in merelbeke)
    Ik zou nl graag eens een testje doen hiermee...
    Ik twijfel er aan om mijn 70-210 en 300mm f4 te verkopen en te vervange door die sigma...
    reden: gemakkelijker werkern doordat ik kan zoomen als de beestjes te dicht komen(heb ik niet met mn 300mm)
    ik heb dan ook 2 lenzen in een en heb 100mm meer.
    Wat me tegenhoudt? zal ik optisch niet achteruitgaan?
    Ik ben gewoon van op mn 300mm diafragma's van f8 en meer te gebruiken om echt scherpe beelden te bekomen, dus ik denk dat dit met de sigma ook wel zo is
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

Re: sigma 80-400

Heb 'm met Nikonvatting, maar woon beetje uit de richting.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

en ben je tevreden over de scherpte?
      ik lees op veel sites als nadeel de trage af(maar mn oude 300mm is even traag of trager, en maakt zeker evenveel lawaai) en het gewicht, maar dat is relatief, gezien een 300mm 2,8 iets meer weegt
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Scherpte ben ik wel tevreden over.
        Echt traag vind ik 'm ook weer niet. Zit natuurlijk geen HSM in.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Heb er hier ook eentje.
          Over de scherpte en snelheid ben ik wel tevreden.
          Voor mij het enige minpuntje, OS verbruikt wel redelijk veel.
          Heb me voor de combinatie met mijn Nikon D 80 een batterijpack bijgekocht.
          Omgeving Turnhout

Greetz,
          Desteen

Comment

Ik heb er ook ééntje in combinatie met een Nikon D80 en ben er heel tevreden over. De scherpte is goed, volgens mij op het lange eind beter als de bigma. Het is natuurlijk qua focus geen snelheidsmonster zonder HSM maar al mijn vliegtuigfotootjes worden er toch zonder probleem mee genomen. Omgeving Antwerpen

Forum voor het plaatsen van foto's waar transportmiddelen centraal staan. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Forum voor het plaatsen van foto's waar transportmiddelen centraal staan. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

De Boeing B747 is en blijft mijn favoriete toestel. Het voorbije weekend heb ik de volgende 2 exemplaren gefotografeerd tijdens de take-off vanop 25R op EBBR Zaventem: Kalitta Air Boeing 747 take-off 25R Air Atlanta Icelandic Boeing 747 take-off 25R

Mvg,

Dirk.
            The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

Comment

Working...
            X