Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D met 10-20mm Sigma

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5D met 10-20mm Sigma

Gebaseerd op de feiten hebben we allebei gelijk, dus om niet onvriendelijk over te komen, bedank ik iedereen voor zijn fijne, vriendelijke en zeer positieve en educatieve behulpzaamheid!
    peace!
    Canon 5DII Canon 24-105mm f/4L IS USM Canon 50mm f1/2L Canon 85mm f1/2LCanon 16-35mm 2.8 IIL Canon 15mm Fisheye Sigma 12-24mm Canon 70-200mm 2.8 ISL Canon 180mm 3.5 MacroL

Comment

Het zal ook wel niet verkeerd bedoeld zijn, maar ik erger me er altijd gruwelijk aan als mensen vragen stellen die al vele malen beantwoord zijn en dan ook nog eens ondankbaar doen.
      Wil je weten hoe een lens is, kijk dan eerst naar de specificaties. Daarnaast kun je ERG veel informatie vinden op het hier vaak geciteerde photozone.de.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Als aanvulling op de vraag van Ts hier een paar voorbeelden wat je ziet als je een 5D gebruikt met een Sigma 10-20mm. De eerste 3 foto's in de lijst zijn met deze combinatie gemaakt.http://www.pixel-peeper.com/lenses/?lens=3
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Verplaatst naar geschikter forum . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

@RUPSELKOPKE

Met 10 minuten op internet has TS dit ook allemaal zelf kunnen uitzoeken.
            Ik vind het gewoon jammer van de moeite. Kijk, als mensen eerst zelf eens zoeken en dan gericht vragen naar ervaringen van gebruikers, dan vind ik het heel wat anders. Dit is typisch een voorbeeld van BD al Google gebruiken.

Niettemin wordt de topic door jouw bijdragen interessanter.

Zo heb ik destijds op Nikon (Kodak slr/n) diverse dx lenzen getest waaronder de Nikon 10,5 fisheye en de Sigma 1.4 30mm. Mijn foto met de 12-24 AFS is ook gebruikt in een handboek voor de D70.
            Als voorbeeld is het allemaal heel leuk, maar helaas voegt een FF camera over het algemeen erg weinig toe aan een DX lens.
            Van de Nikon 17-55mm werd gezegd dat ie vanaf 24 te gebruiken zou zijn op FF. Dat bleek helemaal waar te zijn voor zover je van een lens van 1500 euro buiten het midden genoegen neemt met minder kwaliteit dan van een kitlensje 28-80 van 25 euro tweedehands.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

Working...
            X