Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke is de beste lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke is de beste lens

welke is de beste lens om normaal te gebruiken, qua kleuren, scherpte enzo
    de kitlens van nikon zelf of de 28-75 2.8 van tamron

Met vriendelijke groeten
    Joeri

Re: welke is de beste lens

Ik heb een paar weken terug dezelfde vraag gesteld.

de nikon 18-70
    of
    tamron 28-75 f2.8

Wel ik heb ze beide gekocht en zal deze volgende week eens kunnen tegenover elkaar zetten.

Ik gok op de tamron.
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Ik heb geen nikon, dus zeker de kitlens niet. Maar mijn 'moedergevoel' zegt(roept!) Tamron

Comment

natuurlijk de Tamron!!
        5DmkIII en wat glas

Comment

De Tamron zal volgens mij beter presteren, maar je gaat wel breedhoek missen tegenover je kitlens... Kijk daarom ook eens naar de Tamron 17-50 2.8
          Ikzelf heb deze op mijn canon en ben er zeer tevreden over

Comment

Voor de dubbele prijs zou het wel spijtig zijn als die Tamron maar even goed is

Niet als je ze los koopt, maar die kitlens wordt al eens in een kit met een body verkocht hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
              Voor de dubbele prijs zou het wel spijtig zijn als die Tamron maar even goed is

Niet als je ze los koopt, maar die kitlens wordt al eens in een kit met een body verkocht hé.
              excuseer? de nikkor kost meer dan de tamron hoor...
              kitaanbiedingen hebben hier niets mee te maken...
              5DmkIII en wat glas

Comment

Ik moet zeggen dat de kitlens een zéér goede lens is, En ik dacht ook dat de tamron beter zou zijn maar we zullen zien.
                nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Jongens,

Jullie moeten allen eens naar het profiel van de TS kijken. Ik denk niet dat hij de 18-70 kitlens bedoeld maar de 18-55 kitlens, die toch wel een lager kwaliteit heeft.

In ieder geval zal de Tamron beter zijn maar omwille van de crop zou ik toch eerder de 17-50 van Tamron kiezen(zoals reeds vermeld)

Hubert
                  Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

oeps

ja dan is het zeker de tamron.
                    tussen de 18-70 en tamron 28-75 kan je nog een beetje twijfelen.

Maar als je geen groothoek hebt of van plan bent eentje aan te schaffen zou ik ook eerder opteren voor een 17-50 f2.8 ander de 28-75

Comment

voor groothoek heb ik de kitlens van nikkon 18-55 die ik bij de body heb gekocht samen met de kitlens 55-200

ik heb eigenlijk gekozen om ook tussen 50-75 de lichtsterkte van 2.8 te kunnen gebruiken.

ik heb lang getwijfeld tussen de 17-50 of 28-75 van tamron ( beide 2.8 )

Met vriendelijke groeten
                      Joeri

Comment

Working...
                      X