Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben er ook benieuwd naar. Onlangs heb ik gemaild naar Tamron Amerika, en hier zeiden ze dat hij eind vorig jaar verwacht werd. Dat hebben ze dus niet gehaald. Misschien de fotobeurs eind deze maand in Amerika?
Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D
Klopt, maar Tamron heeft met een paar lenzen wel een goede reputatie opgebouwd. De 28-75 F2.8 en de 17-50 F2.8 zijn beide zeer goede lenzen.
Als ik in de loop van het jaar een objectief in de 70-200 range ga aanschaffen zou deze ook wel eens heel interessant kunnen zijn.
Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D
€€€ veronderstel ik. Tamron wil de prijs zo laag mogelijk houden. Ze hebben nu wel ook al een VR, IS, OS onder de naam VC vibration conpensation.
Maar ze zullen minder investeren in ontwikkeling, waardoor de ontwikkeling wat trager gaat. Ooit zullen ze nog met een interne-motor-systeem komen.
groot was mijn verbazing toen ik in de PMA rapporten las dat Tamron deze lens aankondigde want ze hebben ongeveer een jaar geleden exact dezelfde lens aangekondigd
Deze lens is door tamron op PMA2007 aangekondigd
(dus ergens eind feb, begin mrt).
Vermits tamron enkele haarscherpe en relatief prijsvriendelijke dingen in het gamma heeft (de 28-75 en de 90 macro) ben ik wel benieuwd naar dit vermoedelijk budgetvriendelijker alternatief voor het L-equivalent.
Heeft iemand een idee
bizar als je 't mij vraagt...
Groeten,
Geert
aanvulling:
tja, nu ik het allemaal nog eens tegoei in detail bekijk...ze hebben vorig jaar de "ontwikkeling" van de lens aangekondigd en nu stond er een exemplaar te kijk
misschien hebben de liefhebbers deze keer dus wel degelijk iets om naar uit te kijken. Ik kon in elk geval zo lang niet wachten... heb me een Canon gekocht
Last edited by ghrrm; 7 februari 2008, 19:41.
Reden: aanvulling
Comment