Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inzake beeldkwaliteit zal dit lensje wel goed scoren maar ik vind een adviesprijs van 730 euro wel ongehoord voor een lens met een diafragma-opening van amper f5.6. Je mag er dan nog VR aan toevoegen, je blijft de voordelen van een groter diafragma missen. Ik denk dat de prijs niet in verhouding staat tot de specs en dat de meeste amateurfotografen dit enerzijds veel te veel geld vinden of anderzijds resoluut kiezen voor een f2.8 lens en er de prijs willen voor betalen.
Ik denk dat je hier vooral de VR en de 16-18 betaalt.
Ik denk dat je hier vooral de VR en de 16-18 betaalt.
Yep ! Maar als die prijs van 730 euro correct is, lijkt me dat voor de gemiddelde fotoamateur toch behoorlijk veel om te betalen... vooral omdat een keigoede Nikon 17-55 f2.8 tweedehands te versieren is voor een kleine 900 euro...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Yep ! Maar als die prijs van 730 euro correct is, lijkt me dat voor de gemiddelde fotoamateur toch behoorlijk veel om te betalen... vooral omdat een keigoede Nikon 17-55 f2.8 tweedehands te versieren is voor een kleine 900 euro...
Greetz, Kariboe
Comment