Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 35 2.0 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 35 2.0 D

    Heeft er iemand ervaring met deze lens? Hoe zit het met de scherpte op 2.0 tot 2.8 vergeleken met de 50 1.8D (die ik nu heb)?

    Bedankt,

    Wim

  • #2
    Re: Nikon 35 2.0 D

    Wim,

    Ik heb dit lenske gehad, scherp vanaf F/2.0
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #4
      Re: Nikon 35 2.0 D

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Wim,

      Ik heb dit lenske gehad, scherp vanaf F/2.0
      inderdaad , ik heb ze ook gehad, scherpte zeker te vergelijken met de 50mm f/1.8!
      ik heb ze weggedaan voor het bereik (te weinig breedhoek).
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • #5
        Re: Nikon 35 2.0 D

        Heb dit lensje ook en is een van mijn favorieten in mijn tas. Lichtsterk, veel mogelijkheden om te spelen met scherptediepte, zeer mooi kleuren (beter dan mijn 50mm 1.8!), scherp, zeer klein (discreet!), snelle focus & focust ook zéér dichtbij (ik dacht 20cm), standaard bereik op een DX, ... echt niéts op aan te merken.

        Heb deze lens liever dan m'n 18-70mm. Ik gebruik de 18-70 alleen maar voor landschappen of overzichtsfoto's waar 18mm nodig is.

        Bovendien toen hier via BD tweedehands gekocht voor een mooie prijs van 230 euro

        Comment


        • #6
          Re: Nikon 35 2.0 D

          Is er misschien iemand die een adres weet waar ik ze aan een goeie prijs kan krijgen? Ik zie ze op internet overal aan dezelfde prijs staan (320€). Weet misschien iemand een adres in NL? Maastricht ofzo, is niet zo ver van hier.

          Bedankt

          Comment

          Working...
          X