Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200mm 4L zonder IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht
    Dan verkoop je uwen 17 - 70 maar aan mij hé, als je hem nie meer gebruikt
    Mocht de 17-55 van canon niet zo duur zijn, dan was dat bij mij gelijk het geval
    Canon 40d, Canon 50mm 1.8, Canon 70-200mm 4L, Sigma 17-70mm 2.8

Comment

Momenteel heb ik de f:2.8 IS en de f:4 IS.

Zijn allebei toplenzen,maar de f:4IS valt heeeeel goed mee ,amaai

Na wat wikken en wegen ga ik beslissen welke weg mag,ik denk dat de f:4 blijft.

Mvg.
      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
      Mijn website.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
        Momenteel heb ik de f:2.8 IS en de f:4 IS.

Zijn allebei toplenzen,maar de f:4IS valt heeeeel goed mee ,amaai

Na wat wikken en wegen ga ik beslissen welke weg mag,ik denk dat de f:4 blijft.

Mvg.
        straffe uitspraak!

Alléja, zoveel te beter dan voor mij, want ik verwacht één van de komende weken ook een wit pakje

Comment

Ik ben net de F4 (non is) gaan halen! Zéér tevreden! Maar ik moet eigelijk toegeven dat, qua scherpte, mijn Sigma 70-300 APO ZELDEN moet onderdoen! Misschien heb ik een super-sigma of een crapy-canon maar ik hoop toch het eerste
          toch op 200mm, is de canon crop iets scherper dan de Sigma op 300

Comment

Het probleem met de Sigma 70-300 is niet het gebrek aan scherpte, wel het gebrek aan lichtsterkte en dat is nauwelijks beter met de Canon 70-200.
            Ik verwacht van mijn Canon 70-300 IS (die normaal gezien dinsdag of woensdag aankomt )toch wel een grote verbetering tov. de Sigma.
            Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Ik denk al langer na over de aankoop van een DSLR.
              Voorlopig zou ik kiezen voor Nikon omdat ik nog een paar lenskes heb (geen toplenzen).
              Deze F4 lens zie ik echt wel zitten, zeker na al deze positieve commentaar, en daarom zou ik misschien wel een voorkeur geven aan Canon.

Een 2.8 70-200 vind ik te duur en te zwaar om mee rond te lopen.

Heeft Nikon ook zoiets, of biedt Sigma/Tamron iets aan dat vergelijkbaar is met deze zeer interessante Canon lens, maar bruikbaar is op een Nikon Body?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Ik denk al langer na over de aankoop van een DSLR.
                Voorlopig zou ik kiezen voor Nikon omdat ik nog een paar lenskes heb (geen toplenzen).
                Deze F4 lens zie ik echt wel zitten, zeker na al deze positieve commentaar, en daarom zou ik misschien wel een voorkeur geven aan Canon.

Een 2.8 70-200 vind ik te duur en te zwaar om mee rond te lopen.

Heeft Nikon ook zoiets, of biedt Sigma/Tamron iets aan dat vergelijkbaar is met deze zeer interessante Canon lens, maar bruikbaar is op een Nikon Body?

Misschien kan je beter een nieuw topic starten op het forum en dan je huidige lenzen eens vermelden. Er zullen dan wel Nikon kenners zijn die je kunnen vertellen hoe goed die lenzen bruikbaar zijn op een DSLR. En of je beter andere aanschaft. Dat geeft je een idee over de waarde van die set.

Hier zullen nu vooral Canon gebruikers komen kijken en wij weten iets minder van Nikon lenzen af. Nikon zal wel lenzen hebben die de vergelijking met deze Canon aankunnen, ik vermoed alleen dat die heel wat duurder zijn. Dat was toch destijds mijn reden om voor Canon te kiezen.
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
                X