Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens voor autosport ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke lens voor autosport ?

Oorspronkelijk geplaatst door Hotchpot Bekijk bericht
    ook een vraag ivm canon...
    is de 70-200 L f4 snel genoeg???
    Meestal wel, enkel bij erg donker weer komt deze soms tekort naar mijn mening. Onderstaande foto is gemaakt bij zware bewolking 's ochtends met een 350D + 70-200 L F4;

Last edited by Meneer Peeters; 26 november 2007, 19:47.
    Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Alvast bedankt voor de vele reacties hier op het forum en nu staat mijn keuze zo goed als vast en zal het toch de sigma 50-500 mm worden en zal ik alvast mijn armen wat gaan trainen om de lens fatsoenlijk te kunnen hanteren.
      Nikon D7000 met batterijgrip,tokina 12-24 mm,sigma 17-70 mm f2.8,nikon 18-200 mm VR,Sigma DG 120 400 4.5 - 5.6 APO HSM ,nikon sb 600 , manfrotto 681b en nog allerhande kleine spullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hotchpot Bekijk bericht
        ook een vraag ivm canon...
        is de 70-200 L f4 snel genoeg???
        wees gerust, aan AF snelheid zal het bij de 70-200 f4 niet ontbreken hoor
        zeer snelle lens, ook al is het f4
        5DmkIII en wat glas

Comment

Zou dit een goede keuze zijn als circuitlensje?

http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=21658
          Canonian

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom DJ. Bekijk bericht
            Zou dit een goede keuze zijn als circuitlensje?

http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=21658
            Voor een kleine 200 euro meer heb je de 2.8 versie, ik zou wel weten wat te kiezen. Die IS heb je niet echt nodig om bewegende onderwerpen vast te leggen...
            Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Re: Lens voor autosport

Oorspronkelijk geplaatst door votan Bekijk bericht
              in het verleden heb ik al best wat mooie pannings gemaakt met mijn 'simpele' minolta dimage z1, ik vroeg me nu af of de EFS 55-250 IS een goede lens zou zijn voor de eos 350d, ter aanvulling van mijn kitlens efs 18-55.

Als er iemand nog info over deze lens heeft graag,
              het lijkt alsof deze in oktober moest verschijnen maar dat ze nog niet verkrijgbaar is?

merci.
              Canon is nu begonnen met de uitlevering van de 55-250. Volgens de eerste berichten is deze lens een goede keuze, als je de aanschafprijs meetelt. Tuurlijk zijn er stukken betere objectieven te koop, maar dan zijn ze wel een stuk duurder. De bouw van de 55-250 is niet een van de meest stevige.
              De 18-55 IS schijnt een mooi scherp plaathje af te leveren, en volgens canon is de 55-250 optisch in kwaliteit te vergelijken.
              In Nederland is er nu 1 winkel die hem op voorraad schijnt te hebben, komende week komen er daar nog veel bij !
              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Working...
              X