Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 10-22 scherper dan EF 17-40 L !?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon EF-S 10-22 scherper dan EF 17-40 L !?

    Ik kan niet vergelijken, maar ben supertevreden van mijn 17-40L F4 op m'n 20D
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

    Comment


    • #17
      Re: Canon EF-S 10-22 scherper dan EF 17-40 L !?

      Ik heb net dezelfde mening. IK ben ook niet echt super tevreden van mijn 17-40. Zelfs wijd open vind ik de lens absoluut niet scherp. Ik overweeg ook de overstap naar een 10-22 en dan aangevuld met een 24-105.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

      Comment


      • #18
        Re: Canon EF-S 10-22 scherper dan EF 17-40 L !?

        Ik gebruik ook de 17-40 op een 5D , tijdens mijn laatste vakantie is deze niet van de camera geweest, super tevreden van, maar heb ze nooit op een crop camera gebruikt, al denk ik dat ze ook daar zeer goed presteert volgens wat ik er al van gezien heb.

        Comment


        • #19
          Re: Canon EF-S 10-22 scherper dan EF 17-40 L !?

          Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
          Ik heb net dezelfde mening. IK ben ook niet echt super tevreden van mijn 17-40. Zelfs wijd open vind ik de lens absoluut niet scherp. Ik overweeg ook de overstap naar een 10-22 en dan aangevuld met een 24-105.
          mijn 17-40 vol open= vlijmscherp
          mijn 17-40 vanaf f5.6 dodelijk scherp!

          een lenske da ik van mijn leven nie meer wegdoe want ik heb het gedacht dat ik één van de scherpste exemplaren ooit heb
          5DmkIII en wat glas

          Comment

          Working...
          X