Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-200 F4 ISUSM of 200 F2.8 USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 70-200 F4 ISUSM of 200 F2.8 USM

    pfff.

    Oorspronkelijk geplaatst door Tomassi Bekijk bericht
    Ik heb zelf de 200 f/2.8. Prima. En weet je waarom ik hem heb...., omdat ik het kan. ... Hier komen alleen maar belgen die pretenderen er verstand van te hebben.
    Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

    Comment


    • #17
      Re: 70-200 F4 ISUSM of 200 F2.8 USM

      Oorspronkelijk geplaatst door Tomassi Bekijk bericht
      Bovendien zou ik een vraag als deze niet hier stellen maar beter op www.photo.net. Daar heb je verstandige mensen van over de hele wereld die je kunnen helpen. Hier komen alleen maar belgen die pretenderen er verstand van te hebben.

      Of mag ik dat niet zeggen?



      Joe hoi.
      Ik heb jarenlang dit Amerikaans forum gevolgd. 99% van de forumleden waren allemaal Amerikanen die alleen maar bezig waren over hun dure materiaal en daarover zeer technische uitleg konden geven. Maar goede beelden heb ik nooit veel gezien. Ik hou het dan maar bij die eenvoudige Belgen die wel in staat zijn goede beelden te maken.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #18
        Re: 70-200 F4 ISUSM of 200 F2.8 USM

        ik zit met hetzelfde probleem....1700 voor een 2.8IS is me momenteel teveel dus heb ik de keuze tussen de F4 IS en F2.8. Ik heb gisteren even kunnen spelen met de F4 IS in een zeer mistige omgeving en ik vond die toch wel dik ok, maar nu vraag ik mij af of ik met die 2.8 veel lichtere en scherpere beelden zou maken.... pffff ik weet het niet goed

        hij stelt tot mijn verbazing echt enorm snel scherp, ik was vaak verrast dat hij al scherp stond Uit ongeloof heb ik soms 2 keer gefocused.
        Last edited by TT2; 8 oktober 2007, 09:28.

        Comment

        Working...
        X