Ik kan 2ehands de Canon EF-S 10-22 kopen voor 450Euro (incl zonnekap en UV-filter). Ik wil de lens heel graag hebben, maar er zit geen aankoopbon bij. Is dat iets om zwaar mee te laten wegen? Ik kan m dan niet verzekeren. Wat vinden jullie ervan?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon
Collapse
X
-
-
Re: twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon
Da's in elk geval een héél mooie prijs, de laagste die ik er tot op heden voor gezien heb. Test zeker en vast het objectief vooraleer je centjes te overhandigen. Blind kopen zonder getest te hebben zou ik persoonlijk nooit doen wanneer het 2dehands artikelen betreft.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senf Bekijk berichtIk kan 2ehands de Canon EF-S 10-22 kopen voor 450Euro (incl zonnekap en UV-filter). Ik wil de lens heel graag hebben, maar er zit geen aankoopbon bij. Is dat iets om zwaar mee te laten wegen? Ik kan m dan niet verzekeren. Wat vinden jullie ervan?Groetjes Steco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senf Bekijk berichtIk kan 2ehands de Canon EF-S 10-22 kopen voor 450Euro (incl zonnekap en UV-filter). Ik wil de lens heel graag hebben, maar er zit geen aankoopbon bij. Is dat iets om zwaar mee te laten wegen? Ik kan m dan niet verzekeren. Wat vinden jullie ervan?
Kopen bij iemand die een betrouwbare background heeft is ook belangrijk. Kijk of je van deze persoon de geschiedenis kunt acherhalen.
Als de verkoper een partikulier faktuurtje maakt, kan je normaal gezien ook wel verzekeren.
Als de lens in orde is, is de prijs goed!
Comment
-
Bij aankoop van een lens krijgt iedereen een aankoopbon of factuur. Indien dit om de 1 of andere reden niet aanwezig is, zou ik hier zeer voorzichtig mee zijn. Kan gaan om refurbished, "tenerife" of slechte lens. Uitgebreid testen is dus de boodschap.We all go a little mad sometimes. Haven't you?
Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com
Comment
-
absoluut mooi prijsje
ik heb de mijne gekocht (tweedehands maar amper gebruikt) met zonnekap voor 475 en dat was toen al een superprijs
voor 450 euro heb je een ongelooflijk goeie lens, maar wel eens testen en goed inspecteren5DmkIII en wat glas
Comment
-
Comment