Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 18-250mm F/3.5-6.3 AF Di-II LD Aspherical (IF)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tamron 18-250mm F/3.5-6.3 AF Di-II LD Aspherical (IF)

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Kun je iets vertellen over beeldonscherpte door gebruiker wegens "bibber" ?
    vooral van net onder de 200mm tot 250 ?
    Ik heb nooit met deze focaalwaarden gewerkt op een SLR (wel op een P&S met beeldstabilisatie)
    Ik zou ook die Tamron willen kopen maar alhoewel ik nogal een "stevige" hand heb twijfel ik toch nog of ik niet beter af ben met de Sigma 18-200 OS, zelfs al moet ik iets aan kwaliteit inleveren ..
    ikzelf heb ook ''een vaste hand'' en de lens vormt zeker gEEn probleem qua onscherp te zijn op 200-250 mm , ik vind hem goed over het ganse bereik. De enige reden dat ik de 70-300 op mijn body plaats is het gemis aan telezoom . Ik heb tamelijk veel foto's genomen deze zomer sommige zelfs bij mindere lichtomstandigheden en meestal voor die lens gekozen omdat ik geen gelegenheid had om elke halve minuut van lens te veranderen , doordat het onderwerp zich nu eens dicht en dan tamelijk ver bevond .
    Waarschijnlijk kies ik daarvoor binnekort voor de AF-S VR 70-200 2.8, of de vergelijkbare Sigma ; hetgeen me doet twijfelen is weeral het bereik ; ik hoop dit dan door een betere lens met te ''croppen'' op te lossen .Ofwel kies ik in het gamma 200-400.....
    groeten.
    Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

    Comment


    • #17
      Re: Tamron 18-250mm F/3.5-6.3 AF Di-II LD Aspherical (IF)

      dank je wel voor de bijkomende info ... de Tamron lijkt mij een no nonsense kost efficiente wandellens ik ben nog maar eens gaan lezen op photozone en slrgear .. en verdorie had hij maar IS he, dan stond ik binnen de 15 minuten in de winkel

      Comment


      • #18
        Re: Tamron 18-250mm F/3.5-6.3 AF Di-II LD Aspherical (IF)

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        dank je wel voor de bijkomende info ... de Tamron lijkt mij een no nonsense kost efficiente wandellens ik ben nog maar eens gaan lezen op photozone en slrgear .. en verdorie had hij maar IS he, dan stond ik binnen de 15 minuten in de winkel
        Gewoon een Pentax kopen en je hebt het er gratis bij
        Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

        Comment

        Working...
        X