hallo gasten,
Ik heb nu een grote week mijn d200,en ben der supercontent van(al moet ik nog zeeeeeer veeeeeeeel leren......)
Nu maak ik fotos(voor het moment)met mijn kitlenzen van mijn oude f60.
het zijn een 28-80 1:3,5-5,6 en een 75-240 1:4,5-5,6
mijn fotos zijn redelijk goed gelukt(bijna allemaal snapshots van mijn kinderen...)
Ik ga nu woensdag fotos nemen op een rallysprint(in staden)want dat is eigenlijk wel mijn ding.
Ik heb daarvoor een lens gekregen die ik mag gebruiken(in afwachting tot ik er een koop)Het is een 80-200 1:2,8
Ik zal er woensdag serieus mee experimenteren maar vraag mij wel af of dit zooooo een verschil zal maken met mijn 75-240.
van uitzicht en zwaarte zijn mijn lenskes al puur speelgoed,maarja ik ben al content met hetgene ik al heb.
Weet er iemand hoe ik deze lens(of camera) het beste instel?
Ik heb hier thuis al een beetje fotos liggen nemen,maar dit is nog geen rally he
Zou ik zo een lens eventueel kopen,of zijn er andere(betere)lenzen voor dit soort werk?
Ik weet dar er veel over die nieuwe 80-200 gepraat wordt,maar kwil moeder de vrouw ook nie op mijn dak krijgen(als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik kijk al uit naar woensdag
zij hier toevallig ook lezers die woensdag afzakken naar staden?
Ik ben altijd bereid om bij te leren.......
nog 1 vraagje,als ik lenzen aanschaf is dit dan beter dat ik altijd 2,8en koop?
of speelt dit minder rol bij groothoeklenzen?
thanx
steve
Ik heb nu een grote week mijn d200,en ben der supercontent van(al moet ik nog zeeeeeer veeeeeeeel leren......)
Nu maak ik fotos(voor het moment)met mijn kitlenzen van mijn oude f60.
het zijn een 28-80 1:3,5-5,6 en een 75-240 1:4,5-5,6
mijn fotos zijn redelijk goed gelukt(bijna allemaal snapshots van mijn kinderen...)
Ik ga nu woensdag fotos nemen op een rallysprint(in staden)want dat is eigenlijk wel mijn ding.
Ik heb daarvoor een lens gekregen die ik mag gebruiken(in afwachting tot ik er een koop)Het is een 80-200 1:2,8
Ik zal er woensdag serieus mee experimenteren maar vraag mij wel af of dit zooooo een verschil zal maken met mijn 75-240.
van uitzicht en zwaarte zijn mijn lenskes al puur speelgoed,maarja ik ben al content met hetgene ik al heb.
Weet er iemand hoe ik deze lens(of camera) het beste instel?
Ik heb hier thuis al een beetje fotos liggen nemen,maar dit is nog geen rally he
Zou ik zo een lens eventueel kopen,of zijn er andere(betere)lenzen voor dit soort werk?
Ik weet dar er veel over die nieuwe 80-200 gepraat wordt,maar kwil moeder de vrouw ook nie op mijn dak krijgen(als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik kijk al uit naar woensdag
zij hier toevallig ook lezers die woensdag afzakken naar staden?
Ik ben altijd bereid om bij te leren.......
nog 1 vraagje,als ik lenzen aanschaf is dit dan beter dat ik altijd 2,8en koop?
of speelt dit minder rol bij groothoeklenzen?
thanx
steve
Comment