Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

500mm Canon of Sigma?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 500mm Canon of Sigma?

Ik denk dat je een zeer goeie keuze hebt gemaakt. Er is wel een reden waarom die Canon zoveel duurder is dan de Sigma. Hij is gewoon beter en sneller. Ik heb beide lenzen al eens kunnen uitproberen op een 30D en ik vond de autofocus van de Sigma toch niet zo snel als iedereen beweert. Ik vind mijn 400mm 5.6 sneller.
    Je hebt dan bovendien nog eens IS en autofocus ook al werk je met een 1,4 TC. Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik voor de Sigma zou gaan, maar blijf toch maar eventjes doorsparen voor die Canon.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Re: 500mm Canon of Sigma?

Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
      Ik denk dat je een zeer goeie keuze hebt gemaakt. Er is wel een reden waarom die Canon zoveel duurder is dan de Sigma. Hij is gewoon beter en sneller. Ik heb beide lenzen al eens kunnen uitproberen op een 30D en ik vond de autofocus van de Sigma toch niet zo snel als iedereen beweert. Ik vind mijn 400mm 5.6 sneller.
      Je hebt dan bovendien nog eens IS en autofocus ook al werk je met een 1,4 TC. Ik heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik voor de Sigma zou gaan, maar blijf toch maar eventjes doorsparen voor die Canon.
      Het is een feit dat de Sigma's sneller zijn op Nikon dan op Canon.
      Dit is zo met de 70-200 EX, met de 300 2.8, ook met de 500 4.5
      De reden ? 'k Zou het niet weten. De HSM werkt gewoon sneller op Nikon.
      fotosite

Comment

Working...
      X