Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg of een ander.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: konijnenberg of een ander.

Oorspronkelijk geplaatst door Soetkin Bekijk bericht
    In Boezinge (West-Vlaanderen) is er nu Canonline.
    Zie: http://www.canonline.be/

Het is er wel duurder dan bij koopdigitaal
    maar de verkopers zijn er wel zeer vriendelijk en je kunt er gerust iets testen
    Ze mogen dan wel vriendelijk zijn maar ik vind de prijzen toch een beetje overdreven.
    De EF 24-105 f/4L IS USM kost er € 1131,68 incl. die kost bij mijn lokale verkoper net € 200,00 minder.
    Vanwaar toch deze grote prijsverschillen ?
    Jean

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
      Hallo,

Bij Action lokaal was het dacht ik 1350 euro...
      OMG
      Ik vraag me nog steeds af hoe die stomme action shops kunnen blijven bestaan
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Misschien omdat deze naar de mening van sommige wel een degelijke en betrouwbare service aanbieden
        Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

Dure service
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mtb
            bij francis-digital op kapaza komt de 70-300/is 555euro
            Foto Rubens Wilrijk: 519 euro - http://www.foto-rubens.be/content/fo...20=&startrow=7
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dvcgraphics Bekijk bericht
              Ik woon in Blankenberge en zou graag eerst mijn lenzen die ik koop willen testen. 10-22mm en een 200-500mm
              Kan ik zomaar bij konnijnenberg binnengaan en ze testen voor ik ze koop?
              Zijn er andere, dichtere bedrijven die goedkoper zijn? of is konijnenberge de beste (want ik zie die naam toch veel op BD)

Groetjes DIdier
              Zie mijn ervaring.

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=164425
              Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

Comment

Ol het eens om te draaien eerst naar Konijn rijden om te testen, en dan lokaal bestellen en kopen aan een goed afgesproken prijs, en service.

Comment

Hoe makkelijk is het om op de site's van dergelijke zaken je te oriënteren in prijzen en voorraad. (desnoods ff bellen voor actuele stock).
                  Zijn de dikke / duurdere objectieven / cam's doorgaans 1 á 200 € goedkoper dan lokaal, voor klein materiaal etc. maakt 't vaak weinig verschil.
                  Heb goede ervaringen met konijn (nl) online, voor 12,50 porto rij je met een auto niet ver (met m'n scooter qua km. ook niet).
                  Een vergelijkbare (iets kleinere) als Kamera-express is voor mij aanrijdbaar als je iets ook is in je handen wil voelen, ook ter plaatse te testen en zelfs te huren, als je bv. een dikke tele voor jou toepassing/handelbaarheid wil testen wel aan te raden.
                  'k ga voor de plaatjes, hardware en techniek zijn voor mij daaraan onderschikt.

Comment

Kaal ScheereOok goed konijnen Kaal Scheere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                      Maar toch even opmerken dat de Kempen wel een mooie omgeving zijn, dus desnoods maak je van de nood een deugd, en maak je er een leuke uitstap van. En Turnhout zelf is best gezellig, of je zakt daarna even af naar Lier. Oeps, ik ga off-topic...

[Off topic]
                      De Kempen mooi dat moet je mij niet vertellen, ben er verliefd op

Turnhout en Lier: nu noem je daar twee steden op waar men makkelijk verkeersboetes maakt! Dus uitkijken geblazen of je zou je centen die je uitgespaard hebt met naar Turnhout te komen snel kwijt zijn

Terug [on topic]
                      Ik zou naar konijn gaan, imho de beste prijs-kwaliteit. Globaal gezien één van de goedkoopste en van kwaliteit, je mag er tijdens het wachten een tasje koffie drinken en je wordt zo snel mogelijk goed verder geholpen en men geeft altijd raad + wat nog het belangrijkste is => ze proberen je niet onmiddelijk het duurste aan te raden. Zo ging ik er een doosje van GePe halen voor mijn CF'jes in te steken en die man wees direct naar het goedkoopste... om maar een voorbeeld te geven. Ook raadde hij mij een Lenmaraccu aan en hij zei me dat dat 'bijna' of zelfs helemaal zo goed was als de originele Canonaccu's.

Ik weet het zeker, de afstand is mss wat verder maar ik ben klant vanaf nu bij Konijnenberg. De lokale fotoboer is enkel nog voor fotoklevertjes en voor vakantiefoto's af te halen.

Comment

Ga ook eens kijken op www.studio73.be
                        Dit zijn 4 winkels in de kempen en naar mijn mening ook goed van prijs.

Comment

Tiens, tiens, een nieuwe keten in de maak?
                          Zelfde web lay out, zelfde prijzen en aanbiedingen als
                          Nikon D40x 18-55 / 55-200VR

Comment

Door de komst van het internet en de vele online winkels ontstaat er een nieuw verschijnsel :
                            mensen gaan de lokale winkel binnen , bekijken en testen hun gewenst produkt en kopen het dan online aan 40% minder
                            www.Klikkerdeklik.be
                            Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
                              Door de komst van het internet en de vele online winkels ontstaat er een nieuw verschijnsel :
                              mensen gaan de lokale winkel binnen , bekijken en testen hun gewenst produkt en kopen het dan online aan 40% minder
                              Waarmee je suggereert dat er 40% marge zou zijn op dit soort producten, dream on.
                              Een dozenschuiver zal tegenover het winkeltje op de hoek wel een andere inkoopprijs en een andere marge bepalen, en er kan landoverschrijdend een BTW verschil zijn dat het verschil in prijs tussen hoog en laag nog wat groter maakt. Alleen als je geen rekening houdt met invoerrechten en/of douane kan je aan zo'n percentage geraken. Wat telt is echter wat uit de portemonnee gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk bericht
                                Tiens, tiens, een nieuwe keten in de maak?
                                Zelfde web lay out, zelfde prijzen en aanbiedingen als
                                www.foto-rubens.be
                                Beide winkels behoren al tot dezelfde keten. Je kan bijvoorbeeld dingen bij foto Rubens in Antwerpen bestellen en ze bij Studio 73 in Turnhout oppikken.
                                http://www.jvermeulen.be

Comment

Working...
                                X