Hallo,
In de makro zal er vanaf woensdag 20 juni een Canon 55-200mm/F4-5,6 DC AF lens liggen voor €149.
Bijkomende info (die in het makroblaadje vermeld staat):
Speciaal gecorrigeerd voor digitaal gebruik - voorzien van de nieuwe Sigma SML coating voor optimaal resultaat - incl. zonnekap - geschikt voor Canon EOS DSLR camera's.
Nu vraag ik me een aantal zaken af.
Is het een kwalitatief goede lens?
Hoe zit het met de prijs/kwaliteit?
Hoe zit het met de AF, is die traag of snel?
Wat betekent die DC?
En kan het zijn dat dit een oude versie is van dit soort lens?
Als iemand ervaring heeft met deze lens hoor ik graag je bevindingen.
Ikzelf heb een Canon EOS 350D met, voorlopig nog, enkel de 18-55mm kitlens. Ik zou me graag een telelens aanschaffen maar heb niet echt het budget om er grof geld tegenaan te smijten. Dus daarom vraag ik me af of dit een goede keuze is of dat ik het me later nog ga beklagen.
Alvast bedankt!
In de makro zal er vanaf woensdag 20 juni een Canon 55-200mm/F4-5,6 DC AF lens liggen voor €149.
Bijkomende info (die in het makroblaadje vermeld staat):
Speciaal gecorrigeerd voor digitaal gebruik - voorzien van de nieuwe Sigma SML coating voor optimaal resultaat - incl. zonnekap - geschikt voor Canon EOS DSLR camera's.
Nu vraag ik me een aantal zaken af.
Is het een kwalitatief goede lens?
Hoe zit het met de prijs/kwaliteit?
Hoe zit het met de AF, is die traag of snel?
Wat betekent die DC?
En kan het zijn dat dit een oude versie is van dit soort lens?
Als iemand ervaring heeft met deze lens hoor ik graag je bevindingen.
Ikzelf heb een Canon EOS 350D met, voorlopig nog, enkel de 18-55mm kitlens. Ik zou me graag een telelens aanschaffen maar heb niet echt het budget om er grof geld tegenaan te smijten. Dus daarom vraag ik me af of dit een goede keuze is of dat ik het me later nog ga beklagen.
Alvast bedankt!
Comment