Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De ontbrekende schakel: Nikkor AF S DX VR 55 -180 / 2.8
Re: De ontbrekende schakel: Nikkor AF S DX VR 55 -180 / 2.8
Sigma heeft naast hun 70-200 f2.8 de 50-150 f2.8 uitgebracht. Dat zijn 2 verschilende objectieven. De 50-150 is kleinder, lichter en goedkoper.
Het zou het mij niet verwonderen als Nikon ook ooit met een 50-150 f2.8 (met of zonder VR?) op de proppen komt. Ik zou in ieder geval interesse hebben. Zeker als ze bij +135mm beter zou presteren dan de Sigma.
Voor de nikkor 70-200 f2.8 VR heb ik helemaal geen interesse. Te groot, te zwaar, te duur.
Comment