Dag iedereen,
Ik ben nu al drie maanden bezig met mijn lens te kiezen en het begint me een beetje tegen te steken Ik heb hier al ontzettend veel informatie gehad, maar de lens die ik wou kopen, komt maar niet uit. Aangezien het de laatste maand is voor de cashback actie, ben ik nu opzoek naar een vegelijkbare lens.
Ik ben een student wiens hobby fotografie is. Dus kom aub niet af met prijzen van > 1000 euro voor één lens
Deze lenzen heb ik gevonden die er vrij goed uitzien:
Het is de bedoeling dat dit een lens is om mee op reis te gaan. Geen professionele fotografie dus.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik ben nu al drie maanden bezig met mijn lens te kiezen en het begint me een beetje tegen te steken Ik heb hier al ontzettend veel informatie gehad, maar de lens die ik wou kopen, komt maar niet uit. Aangezien het de laatste maand is voor de cashback actie, ben ik nu opzoek naar een vegelijkbare lens.
Ik ben een student wiens hobby fotografie is. Dus kom aub niet af met prijzen van > 1000 euro voor één lens
Deze lenzen heb ik gevonden die er vrij goed uitzien:
Canon EF 28-135mm f3.5-5.6 IS USM => goedkoop en krijgt possitieve reviews / zoom te weinig? SPREEKT MIJ AAN
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM => misschien te duur voor het geen ik wil? SPREEKT MIJ AAN
Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM => een "zoom" lens? dus geen goeie lens om gewoon mee foto's te maken? SPREEKT MIJ AAN
Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM => goedkoop / ziet er minder stevig uit
Canon 24-85mm f/3.5-4.5 USM 24-85 => Krijgt kritiek op de "distortion"
Canon 17-55mm 17-55 f/2.8 IS USM => krijgt kritiek dat hij te traag zou afstellen
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM => misschien te duur voor het geen ik wil? SPREEKT MIJ AAN
Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM => een "zoom" lens? dus geen goeie lens om gewoon mee foto's te maken? SPREEKT MIJ AAN
Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM => goedkoop / ziet er minder stevig uit
Canon 24-85mm f/3.5-4.5 USM 24-85 => Krijgt kritiek op de "distortion"
Canon 17-55mm 17-55 f/2.8 IS USM => krijgt kritiek dat hij te traag zou afstellen
Alvast bedankt voor jullie hulp
Comment