Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is de nikkon 17-55 2.8 zijn geld waard ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: is de nikkon 17-55 2.8 zijn geld waard ?

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht

Niet elke maaltijd moet in een sterrenrestaurant!
    Daar heb je wel een punt.
    Maar dan zou ik ontzettend balen als ik dan net de foto van mijn leven maak en hij is niet scherp of er is iets anders mee, met de gedachte dat je thuis een arsenaal heb liggen.

Zoals Johan Cruyf zegt "ieder nadeel heeft zijn voordeel"

Gr Kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

bedankt voor de reactie en bedankt iedereen voor het toekomstig gat in mijn rekening

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
        Onder Foto's genomen met deze Nikon lens, zijn wel verkleinde beelden maar geloof me in orginele resolutie zijn ze super hoor.
        [-IMG]http://users.skynet.be/jvg/jan/wendy-01.jpg[/IMG]
        [-IMG]http://users.skynet.be/jvg/jan/wendy-04.jpg[/IMG]
        [-IMG]http://users.skynet.be/jvg/jan/wendy-03.jpg[/IMG]
        Tiens, is dat een type-fout in die 2de foto? "Pilip"?
        (sorry, trekje van me, 'k lees zo traag dat ik alle typfouten zie )
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Tiens, is dat een type-fout in die 2de foto? "Pilip"?
          (sorry, trekje van me, 'k lees zo traag dat ik alle typfouten zie )
          Dat heb ik even rechtgezet.
          Ben hier wel 700 foto's aan het bewerken in Raw (Nef) van die trouw.
          Na de driehonderste foto begin je op automatische piloot te werken.
          En dan is verslapt mijn aandacht al eens.
          Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
          Hier op dit forum.

Comment

Ik heb die lens op een ebay winkel gevonden voor 1080 euro incl. verzending!
            Die lens staat al lang op mijn verlang lijstje! Probleem is, die lens moet van Hong Kong komen! Is dit te vertrouwen?? En indien men in Zaventem dit ziet, moet je dan nog ns BTW betalen of zo??

Of hoe gaat dit in zijn werk?? Iemand ervaring??

Na al de positieve reactie's hier, wil ik toch niet meer zo lang wachten om die lens aan te kopen! Wel jammer dat al de goede dingen veel geld kosten!
            D100 en nog veel wensen!

Comment

Die lens staat al lang op mijn verlang lijstje! Probleem is, die lens moet van Hong Kong komen! Is dit te vertrouwen?? En indien men in Zaventem dit ziet, moet je dan nog ns BTW betalen of zo??

Persoonlijk zou ik dat niet doen, het is niet zonder risico, en bovendien bestaat de kans dat de duane er problemen van maakt.

Hier te koop voor 1395 euro. http://www.japancamera.nl/catalog/pr...roducts_id=542

Ik heb reeds heel wat gekocht bij Herman, en bij problemen gewoon teruggeven, en hij lost het op.

Morgen staat hij op de fotografiebeurs te Antwerpen (Sporthal Schijnpoort, schijnpoortweg 55 2060 Antwerpen) deze beurs gaat niet meer door in Berchem.

Comment

Ik heb eveneens mijn 17-55 bij Japan Camera gekocht. Zeer tevreden.
                Bij Foto Rubens staat de 17-55 voor 1339 euro.
                2 jaar garantie, zeer goede winkel.
                Misschien 250 Euro verschil, maar met je facturen en garantie (2 Jaar) geen zorgen.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moerie Bekijk bericht

Na al de positieve reactie's hier, wil ik toch niet meer zo lang wachten om die lens aan te kopen! Wel jammer dat al de goede dingen veel geld kosten!
                  Als het Hong Sien Kwee is dan kun je zonder problemen bestellen. Het risico bij de douane bestaat altijd maar hij verzendt het pakketje niet als fotografiemateriaal . Bij mij was geen controle.
                  Nikon & Dual Xeon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
                    Dat heb ik even rechtgezet.
                    Ben hier wel 700 foto's aan het bewerken in Raw (Nef) van die trouw.
                    Na de driehonderste foto begin je op automatische piloot te werken.
                    En dan is verslapt mijn aandacht al eens.
                    Nooit van "batchverwerking" gehoord

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Dit kan je gewoon niet in Batch hoor.
                      Alles is zonder flits genomen onder slechte licht omstandigheden.
                      En ik vind dat elke foto apart moet goed gezet worden.
                      Ben er beetje te perfectionist voor dit in batch te doen.
                      Moet perfect zijn die foto's en dat kan je alleen als je ze één voor één bekijkt en bewerkt vind ik.
                      Het is nu niet dat ik elk weekend een huwelijk moet doen hoor
                      Blijft een hobby
                      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                      Hier op dit forum.

Comment

Working...
                      X