Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All-round lens - Canon Eos-400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: All-round lens - Canon Eos-400D

hoelang duurt het eer je die cash back terug op je rekening krijgt gestord?
    Canon 400D / Canon EFS 18-55 kitlens / Canon EF 75-300mm F4-5.6III USM / Canon 50mm F1.8 / Canon Speedlite 580 EX / Canon RC1 Remote Control / 4gb Sandisk Ultra II Cf Card

Comment

Gisteren gepost, ik hou je op de hoogte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rafta Bekijk bericht
        Alvast bedankt voor jullie reacties. De 17-85 IS van canon had ik ook in men gedachten en stond op men "voorlopig" lijstje. Maar zoek dan misschien best nog iets voor wat extra zoem...

dit is wat ik op men lijstje heb staan en waaruit ik twijfel(andere betere aanraders natuurlijk van harte welkom.)

-Tamron AF 18-250/3.5-6.3 IF Di-II LD
        - Canon EF-S 17-85mm F 4-5.6 IS / of / Canon EF-S 17-85mm F 4-5.6 IS BULK (wat is het verschil tussen deze 2?)
        - Tamron AF SP 17-50/2,8 Di II Canon EOS
        - Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro
        - Canon EF 75-300mm F 4.0-5.6 III ø 58mm
        -Canon EF 90-300mm F 4,5-5,6 USM 58mm
        Ben ook webmaster van ons dorpsvoetbalploeg. Om de site wat op te fleuren zou ik graag daar af en toe ook wat foto's gaan schieten (vooral overdag). Daarom de extra zoom...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefver Bekijk bericht
          hoelang duurt het eer je die cash back terug op je rekening krijgt gestord?
          Heb rond 8 april papieren opgestuurd naar Canon. 10 mei kreeg ik mail dat alles binnen de 20 dagen zou gestort worden. Vandaag zie ik dat het al op de rekening staat van 10 mei 2007.
          Groet, Jan

Comment

Oh heb vandaag ook een mail gekregen van Canon dat alles in orde is en dat ze het geld gaan storten ik was dus net iets te vroeg met deze vraag ik moet wel zeggen de cash back werkt dan toch heel goed fijn systeem van canon moet ik zeggen
            Canon 400D / Canon EFS 18-55 kitlens / Canon EF 75-300mm F4-5.6III USM / Canon 50mm F1.8 / Canon Speedlite 580 EX / Canon RC1 Remote Control / 4gb Sandisk Ultra II Cf Card

Comment

Oh heb vandaag ook een mail gekregen van Canon dat alles in orde is en dat ze het geld gaan storten ik was dus net iets te vroeg met deze vraag ik moet wel zeggen de cash back werkt dan toch heel goed fijn systeem van canon moet ik zeggen
              Dat is inderdaad een fijn systeem !!!

- Canon EF-S 17-85mm F 4-5.6 IS
              -Tamron AF 18-250/3.5-6.3 IF Di-II LD

- Tamron AF SP 17-50/2,8 Di II Canon EOS
              - Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro

welke (of andere) combinatie raden jullie aan?Rekening houdende om wat zoom te hebben, en af en toe wat voetbalfoto's te nemen van de dorpsploeg? (spelen meestal zondagnamiddag, af en toe op zaterdag avonden) Het is niet dat ik voor de volle 100% proffesional foto's hierin wil, daar heb ik het budget niet voor. Maar de foto's moeten logischerwijs toch wat kwalitatief zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rafta Bekijk bericht
                Ik heb zelf zo'n Canon 75-300 gebruikt, en als je daarmee voetbal wil fotograferen, dan zal de autofocus het heel moeilijk hebben om de actie scherp in beeld te houden. De AF werkt heel traag, en daardoor is die lens dus niet geschikt voor sportfoto's.
                De 90-300 is bijna dezelfde lens, die zal dus ook geen snellere AF hebben.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Spaar of koop je de efs 17-55 2.8 is usm, je zult het je nooit beklagen en al de rest laat je links liggen; trouwens je krijgt er nog 50 euro cash back ook terug; nu de moment.
                  Canon 30D - 10-22, 17-55,70-300 do,Sigma 150 macro - Panasonic DMC-LX2.

Comment

zie hier

Dag iedereen, Ik heb nog steeds niet besloten welke lens ik nu ga kopen, aangezien de sigma 18-200mm os nog steeds niet uitgekomen is :) Nu staat deze kit in de FNAC voor 1000euro: CANON EOS 400D + 18-55mm + 55-200mm + GRIP http://www.fnac.be/nl/Catalog/Detail.aspx?cIndex=5&catalog=foto&categoryN=Foto&category=digi
                    Last edited by soulplayer; 21 mei 2007, 08:46.
                    Canon 400D - Canon F2.8 17-55mm
                    Herdenk de momenten, vergeet ze nooit

Comment

Ik snap niet goed waarom de sigma 17-70 nog niet aan bod gekomen is (of ik heb erover gezien). Lijkt me een van de meest voor de hand liggende lenzen qua prijs/kwaliteit. EEn dan kan je mooi een 70 - ... voorzien nadien, bereik sluit naadloos aan.
                      Mvg, Fre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fre310 Bekijk bericht
                        Ik snap niet goed waarom de sigma 17-70 nog niet aan bod gekomen is (of ik heb erover gezien). Lijkt me een van de meest voor de hand liggende lenzen qua prijs/kwaliteit. EEn dan kan je mooi een 70 - ... voorzien nadien, bereik sluit naadloos aan.
                        Deze was inderdaad nog niet genoemd. is er veel verschil tussen deze en de canon 18-85 ? of wat zijn de pro's en cons van deze 2 lenzen?

Comment

ik vind het een erg slecht systeem..
                          ik zie betaal liever x euro minder aan de kassa, dan het nadien terug te kunnen krijgen.
                          Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Working...
                          X