oké, ik ben maar een simpele student (en volledig amateur fotograaf), mor met het geld van m'n verjaardag had ik mij graag een tweede lens gekocht voor m'n Canon 300D
Ik ben al even op zoek naar een simpele telelens, maar zou tegelijkertijd ook wel eigenlijk graag wat meer macro foto's trekken...
Nu viel m'n oog op deze twee lenzen:
De tamron AF70-300mm F/4-5.6 Di LD Macro 1:2
of de
Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO
Maar nu heb ik geen idee welke te kopen, zijn er voor of nadelen aan de sigma of tamron? Op kieskeurig.be scoorde de Sigma beter, maar die website is niet bepaald objectief...
Ik had ook het idee om de uiteindelijke lens via digicamshop.be te kopen, maar ik vroeg me ook af of iemand een goedkopere e-winkel wist?
Alvast bedankt.
Ik ben al even op zoek naar een simpele telelens, maar zou tegelijkertijd ook wel eigenlijk graag wat meer macro foto's trekken...
Nu viel m'n oog op deze twee lenzen:
De tamron AF70-300mm F/4-5.6 Di LD Macro 1:2
of de
Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO
Maar nu heb ik geen idee welke te kopen, zijn er voor of nadelen aan de sigma of tamron? Op kieskeurig.be scoorde de Sigma beter, maar die website is niet bepaald objectief...
Ik had ook het idee om de uiteindelijke lens via digicamshop.be te kopen, maar ik vroeg me ook af of iemand een goedkopere e-winkel wist?
Alvast bedankt.
Comment