Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony lenzen en Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony lenzen en Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
    Ik denk ook dat Sony een fabriek heeft voor de 10 MP Sony sensor en daarnaast nog een andere fabriek voor de 10 MP Nikon sensor.

Zo duur kan het twee keer opstarten van hetzelfde productie proces voor een bepaalde sensor nu ook weer niet zijn.

En de investering wordt twee keer zo vlug terugverdiend. Alleen maar voordelen.

Jan.
    en een straatje verder staat er nog een fabriekje voor Pentax sensors en om de hoek eentje voor Canon sensors daarom noemt men het ook de Sony City.

Mannen maak jullie toch niet zo druk over een merk, die kunnen best voor zichzelf opkomen hoor ! en ze weten heel goed hoe ze je in de luren kunnen leggen.

De sensors van de A100, D80 en K10D zijn dezelfde sony 10mp sensor. Ook de D200 heeft deze sensor maar dan met 4 uitgangen ipv 2. Dit voor snellere data transfer om 5 frames/sec te halen.

Comment

Re: Sony lenzen en Nikon

een overstap naar de sony zie ik wel zitten maar dat materiaal he
      Ik zie dat je 2 SD kaarten hebt. Indien je zou overstappen naar Sony (die dus met CF kaarten werkt), kan je dit met een vrij goedkope oplossing overbruggen. Voor ik geloof ongeveer 30€ kun je op het internet al een adapter vinden die SD naar CF convergeert. Dit zonder snelheidsverlies. SD kaartje in de CF adapter stoppen, CF adaptor in uw toestelleke en schieten maar.
      Nico Greetz u !!! :-)

Jaja ik heb nu een A77II en vind hem super !!!

Comment

Working...
      X