Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 17-55mm F/2.8 iS USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF-S 17-55mm F/2.8 iS USM

ik ben al een maandje eigenaar van de 17-55 en ben er zeer lovend over. Mijn foto's zijn steeds ultra-scherp.

Ik heb ook een 85mm 1.8, toch wel een topper, maar qua scherpte zijn ze erg aan elkaar gewaagd hoor.

Als je het geld hebt en geen fullframe camera wil kopen binnen het jaar, dan MOET je gewoon voor de 17-55 gaan, he tis gewoon de beste lens in dit bereik.

mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Kan het niet zijn dat de poster zulke bewering in een andere post of op een ander forum gelezen heefd of van iemand iets anders gehoord heeft?
      Dat kan ja. Maar dat lijkt me sterk. Want welk forum je er ook bij pakt tot nu toe (in mijn ervaring), iedereen is gewoon razend enthousiast over de lens.
      Lijkt me niet dat dat afgesproken werk is ofzo
      Maargoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christiaan sauer Bekijk bericht
        Dat kan ja. Maar dat lijkt me sterk. Want welk forum je er ook bij pakt tot nu toe (in mijn ervaring), iedereen is gewoon razend enthousiast over de lens.
        Lijkt me niet dat dat afgesproken werk is ofzo
        Maargoed.
        Dat lijkt u sterk, maar ik ben het toch al tegengekomen. Niet dat ik het enige geloofwaardigheid schenk. Maar uw eigen onwetendheid is geen vrijgeleide om zomaar iemand "stom" te noemen.
        pixelpusher

Comment

Working...
        X