Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gigma - SigZILLA (Officiele Nickname!!)
Collapse
X
-
-
Re: Gigma - SigZILLA (Officiele Nickname!!)
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk berichtHier nog een link met een foto van dit lenske:
A community for sports photography, sports action, and photojournalism for the professional photographer, student photographer and hobbyist.
&
LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews
Het ding weegt zo'n 16 kg !?! en heeft zelfs een LCD schermpje met daarop de ingestelde brandpuntafstand.
Tja, dan is je camera een pluimpje om te dragen, je krijgt er een handvat bij
MVG,
Comment
-
Re: Gigma
Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk berichtWaarom niet op zonne-energie? Dat lijkt mij al haalbaarder.
Je bedoeld ivm de opwarming van de aarde?
Comment
-
-
Ik denk dat de lens eerder bedoeld is als PR dan om eigenlijk verkocht te worden. Zo'n lens is nauwelijks inzetbaar, het volume en het gewicht zijn zeer beperkend. Sportfotografen werken doorgaans op een éénbeenstatief, en voor deze lens is een éénbeenstatief waarschijnlijk enkele maatjes te licht. Misschien dat natuurfotografen er een boodschap aan hebben, maar ik zie de meeste toch zo'n geval niet op hun schouder meeslepen.
Maar toegegeven, naar innovatie en promotie toe is het een briljante zet.
- edit: ik was eventjes Steve Billast vergeten -Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Re: Gigma
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk berichtJe bedoeld ivm de opwarming van de aarde?"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Comment
-
Comment
-
Om eens een goed idee te hebben van de omvang van deze lens : Sigma 200-500 Met dank aan Rikketik voor de linkThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Dat is wel een lichtjes vertekenend beeld door de zonnekap/emmer.
De lens gaat 35 lbs wegen (iets van een 17 kg) en zou voor de onwaarschijnlijk scherpe prijs van 8000 USD verkocht worden volgens PMA bezoekers.
Comment
-
-
wrm een statief nodig????? er zijn toch veel mensen die zeggen dat een zwaardere lens beter in de hand ligt en dat je daardoor minder beweegt?[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]
Comment
-
Hmmm, 'k denk ook niet dat ze deze lens kunnen gebruiken in oorlogsgebieden, ...., kan verkeerd opgevat worden.
Maar serieus, behalve vogelfotografen en paparazis (hmmm, ook vogelfotografen? ) , wie kan deze lens gebruiken? 't Gevaarte heeft zelfs geen HSM, dus zal niet echt te gebruiken zijn voor sportfotografen of op 'n D40...Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
MySite - All your base are belong to us - What you say
Comment
-
Hmm 17 kilo valt toch wel mee...
Beetje fitnessen hé mannen!
Geen HSM lijkt me zeer onwaarschijnlijk, ik vraag me af of er 1 body is met een focusmotor die zo sterk is om die focusring rond te draaien. Dat kan niet gezons zijn voor de gearing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sunbeer Bekijk berichtHmm 17 kilo valt toch wel mee...
Beetje fitnessen hé mannen!
Geen HSM lijkt me zeer onwaarschijnlijk, ik vraag me af of er 1 body is met een focusmotor die zo sterk is om die focusring rond te draaien. Dat kan niet gezons zijn voor de gearing.
MVG,
Comment
Comment