Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tamron 17-50 2.8 als volwaardig alternatief voor nikon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tamron 17-50 2.8 als volwaardig alternatief voor nikon?

Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
    Als we dan toch over gaan tot een "Best of B-list" dan kunnen we deze tread uitbreiden, is altijd informatief leuk
    Next waar ik zelf zeker weet dat ze goed zijn:

-Tokina AF 12-24 f4
    -Sigma 70-300 mm APO macro DG

Vul maar aan
    En niet te vergeten de Sigma 150mm 2.8 Macro

Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Re: tamron 17-50 2.8 als volwaardig alternatief voor nikon?

heb gisteren de sprong in het diepe genomen en de lens opgehaald bij konijnenberg, samen met een canon 500d voorzetlens om te gebruiken op de 70-200, Ben gistermiddag en vanmorgen bezig geweest op hem uit te proberen en heb er gemengde gevoelens over, de lens retescherp, vooral op 50 mm, maar op het wijde vind ik hem toch wat tegenvallen, het is wel een hele verbetering t.o.v de tokina, maar ik vind de foto's van de nikon mooier, er zit meer leven in zal ik maar zeggen. Heb nog een week de tijd, ik kan de lens eventueel binnen 8 dagen ruilen.

Om toch met een positieve noot te eindigen: de voorzetlens werkt perfect, kan nu foto's nemen op een afstand van meer dan 30 cm met een goede vergroting, zodat ik deze zomer eindelijk libelles kan fotograferen.

Comment

Working...
      X