heb onlangs mijn tokina 12-24 mm verkocht omdat ik er niet geheel tevreden over was, ik vond de lens wel scherp, maar vond de foto's niet sprekend genoeg, vooral niet in vergelijking met de beelden van mijn 70-200 mm vr. Ik mis nu echter wel de groothoek en ben dus op zoek naar een goede lens, mijn eerste gedachte gaat uit naar de nikkor 17-35 of eventueel een 17-55. Maar omdat de
70-200 al een rib uit mijn lijf heeft gekost ben ik op zoek gegaan naar een beter betaalbaar alternatief. Uiteindelijk staat de tamron 17-50 2.8 bovenaan op mijn lijstje. De vraag is nu of dit een juiste keuze is, is de kwaliteit (optisch) vergelijkbaar met de nikkors? En hoe is jullie ervaring met de in veel gebruikersreviews genoemde slechte Quality Control van Tamron
70-200 al een rib uit mijn lijf heeft gekost ben ik op zoek gegaan naar een beter betaalbaar alternatief. Uiteindelijk staat de tamron 17-50 2.8 bovenaan op mijn lijstje. De vraag is nu of dit een juiste keuze is, is de kwaliteit (optisch) vergelijkbaar met de nikkors? En hoe is jullie ervaring met de in veel gebruikersreviews genoemde slechte Quality Control van Tamron
Comment