Heeft deze lens een manuele diafragmaring? Want als ik deze opzoek via google zie ik ze met en zonder ring! Of hangt dit af van de versie?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sigma 70-200
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sigma 70-200
pas op, josp!
ik dacht de DG-MACRO versie niet.
van de vorige reeks is zowel een DG als een non-DG versie
verschenen, en die hadden in nikon-vatting wél een diafragma-
ring, meen ik me te herinneren ...
mm
Comment
-
Voor de meeste Nikons is dit toch ook helemaal niet van belang, voor digitale camera's helemaal niet zelfs. Het speelt alleen bij oudere analoge cameras's. Mijn F90 kan niet overweg met een lens zonder diafragma ring.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
De versie voor Canon heeft ook geen diafragma-ring.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Ik gebruik Nikon lenzen als goedkoper alternatief van cine lenzen (Zeiss, Cooke, ...). Om te filmen dus.
En net daarom is het een absolute must da ik mijn diafragma manueel kan aanpassen!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtik dacht de DG-MACRO versie niet.
van de vorige reeks is zowel een DG als een non-DG versie
verschenen, en die hadden in nikon-vatting wél een diafragma-
ring, meen ik me te herinneren ...
Overigens vind ik persoonlijk diafragma instellen met de ring wel zo handig als met de draaiknop...
JosMeerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...
Comment
Comment