Ik heb mijn oog laten vallen op deze Russische glasbak. Heeft er iemand praktische ervaring met deze lens? Gezien het maar voor occasioneel gebruik is en ik verre van professioneel fotograaf ben, kan ik slecht vele honderden of duizenden euro's neertellen voor de perfecte telelens. Maar 200-250 euro durf ik nog wel geven - tenzij het echt wel "dikke bagger" is.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Maksutov MTO 90/500mm
Collapse
X
-
Maksutov MTO 90/500mm
:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::Labels: Geen
-
-
Re: Maksutov MTO 90/500mm
die eens een search op "spiegellens" hier op het forum.
enkele topics erover zijn:
http://www.telescope-service.com/maksutovs/MTO/MTO.html#MTO1000 dit is een soort spotter skope of een hybride cameralens/sterrenkijker deze link kreeg ik van een medehobby astronoom die niet zeker weet of hij deze zal kopen.ik zou zeggen bekijk de link eens en geef es een mening al vast bedankt Martin
zo, we gaan dit subforum eens aanvullen ... eind augustus gaan we met enkele "freaks" :D met een grote boot de overtocht maken van portsmouth naar bilbao. op de tocht is het vooral de bedoeling om walvissen en zo te spotten. heeft er iemand van jullie al iets dergelijks gedaan? en wie kan me vertellen welk
bagger is een groot woord,
maar je krijgt waarvoor je betaald ...
mm
Comment