Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 17-70/F2,8-4,5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 17-70/F2,8-4,5

    Hoi

    ik wil deze lens aanschaffen.
    Ik weet dat Sigma oblectieven heeft die bijna allemaal antraciet van kleur zijn in plaats van zwart.

    Is dat met deze ook zo?

    Moet natuurlijk ook een beetje sexy op mijn body staan
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

  • #2
    Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

    Op de site van sigma ( hier ) ziet ze mij er toch redelijk zwart uit. Ik weet wel niet in hoeverre zwart zwart is.
    Bert

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

      Is antraciet, dus niet kopen ... mensen zouden nogal kijken als je met een zwarte body en een antraciet lens komt opdagen
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        Is antraciet, dus niet kopen ... mensen zouden nogal kijken als je met een zwarte body en een antraciet lens komt opdagen
        Nee dat kunnen we inderdaad niet hebben!! stel je voor zeg

        Maar serieus , ik zoek een goede betaalbare (Max 550) lens voor de canon 400d met een bereik van max 18mm - minimaal 55mm.

        Ik heb nu al een hoop testen gelezen maar kom er niet uit. De Canon-lenzen met ongeveer dit bereik komen er allemaal niet zo geweldig uit. Of zijn deze nog altijd beter dan een Sigma-lens ?



        Heb namelijk gisteren mijn Olympus E-500 met kitlenzen verkocht en deze waren echt heel goed en ik wil wel lenzen die minimaal zo goed zijn
        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

          Over de tamron 17-50 f/2.8 hoor ik veel goede dingen, het is een scherpe lens, en met een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding ( hier )
          Een testje kan je hier, hier vinden.
          Sigma had ook zo'n lens in z'n assortiment : de 18-50 f/2.8 EX DC ( deze dus ). Een paar reviews kan je hier lezen.

          Bert

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

            Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
            Over de tamron 17-50 f/2.8 hoor ik veel goede dingen, het is een scherpe lens, en met een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding ( hier )
            Een testje kan je hier, hier vinden.
            Sigma had ook zo'n lens in z'n assortiment : de 18-50 f/2.8 EX DC ( deze dus ). Een paar reviews kan je hier lezen.

            Bert
            Inderdaad. Ik ben vandaag die 17-50 gaan testen in de fnac. Ik heb eventjes 2 foto's die ik daar heb getrokken online geplaatst (PASOP 6Mp 2.2Mb)
            foto 1 (ISO 640, 17mm)
            foto 2 (ISO 640, 50mm)

            De kwaliteit en scherpte zijn volgens mij wel zeeeer goed voor de prijs!
            ook als je ze vast hebt, voelt de zoom redelijk zwaar aan, wat opzich voordelen heeft en nadelen, maar toch is het leuk om aan te voelen!
            SHARPimages.be

            Comment


            • #7
              Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

              ik heb die 17-70 gehad , goed ding en heeeel donker antraciet , bijna zwart
              www.Klikkerdeklik.be
              Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

              Comment


              • #8
                Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                Hoi

                ik wil deze lens aanschaffen.
                Ik weet dat Sigma oblectieven heeft die bijna allemaal antraciet van kleur zijn in plaats van zwart.

                Is dat met deze ook zo?

                Moet natuurlijk ook een beetje sexy op mijn body staan
                Als het al zover komt dat dit mee gaat tellen als criteria voor het wel of niet aanschaffen van een lens ben je toch niet goed bezig in mijn ogen.
                En ik heb ook een ZWARTE SIGMA lens gehad.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                  Nu lees is van 2 personen achter elkaar die de Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc gehadhebben of he moet ik dit zien. gr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                    Ik was er zeer tevreden over , doch aangezien ik vooral concerten doe en full-range f2.8 wou hebben heb ik em vervangen door de 17-55 IS 2.8

                    Toch blijf ik het ding aanraden , 17-70 is een heel goede allround range
                    www.Klikkerdeklik.be
                    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                      ik heb de Sigma en ben er héél tevreden over ( zowel over de kleur als over de scherpte )
                      groetjes, Bobke
                      ________________________

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rockin_Bobke Bekijk bericht
                        ik heb de Sigma en ben er héél tevreden over ( zowel over de kleur als over de scherpte )
                        Hier het zelfde, zeer tevreden over.
                        Mvg, Digidan.
                        BD0844BE
                        website.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                          ik heb de Sigma 24-70/2.8 en ben daar zeer tevreden over

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                            Hoi,

                            bij mij staat meestal een Tamron 17-50 f2.8 op m'n 350D.
                            Ik ben er zeer tevreden over én het kleurgeheel is prima... De Tamron is zwart.
                            Maar ook m'n "fractie" grotere en zwaardere Sigma 70-200 f2.8 gaat prima,
                            't is alleen een beetje opletten met het draaien
                            Ook de kleur is oké, al is ie wel een beetje mattig en grijzer...
                            Maar wat anders... zo'n vies witte van Canon???

                            ik denk dat ik genoeg getikt heb...
                            succes
                            Adrie

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc

                              Heb deze lens als all round lens en ik vind deze gewoon super.
                              wat kleur betreft ... ze staat prachtig op mijn 30D
                              Groeten Björn

                              Comment

                              Working...
                              X