Heeft er iemand enig idee wanneer deze lens op de markt zou komen en hoeveel ze ongeveer zou kosten ? Ik vind er niks over terug, zelfs niet op de Benelux website van Sigma; wel op de Duitse site. Deze lens lijkt mij zeer interessant om mee te nemen op reis. Ze is wel niet super lichtgevoelig, maar ik reis toch alleen naar de zon En het lijkt me wel tof om geen supergrote rugzak mee te moeten slepen, want wij huren scooters en met dan ook nog een kind achterop lukt dat niet...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sigma 18-200mm F3,5-6,3 DC OS
Collapse
X
-
-
Re: Sigma 18-200mm F3,5-6,3 DC OS
digicamshop
daar staat ze al aangekondigd.
922 euro...is dat eff veel zeg !
ook hier te vinden cameradireqt
-
Oorspronkelijk geplaatst door iedel Bekijk berichtJawadde
Voor mij is het Canon, dus met een Nikon ben ik niet veel hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frednick Bekijk berichtMatthias, begrijpt ge mijn probleem ? :-)5DmkIII en wat glas
Comment
-
-
Wat nog frustrerender is: smalband !!!!!!!!
Dus nu kan ik niet zoeken hoe dat zit met die tamron 18-200 ? Is dat ook zo een gestabiliseerde versie, of is dat eigelijk een lens van niet al te veel kwaliteit? Kan zelfs de prijs niet opzoeken zo traag gaat internet hier. Wel fun dat BD wel werkt ! Een hoopje code die ni veel plek vraagt dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtman toch, zo veel geld
je gaat me toch nie zeggen da die dan beter is dan de goedkopere nikon variant...Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
MySite - All your base are belong to us - What you say
Comment
Comment